روشن در بازدید از ایمنا: در حمایت از بانوان نگاه جنسیتی نداریم

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به پیروزی لیست امید مردم منتظر تغییرات محسوس در شهر هستند و ما در شورای شهر این مهم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فریده روشن در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایمنا، با بیان اینکه در بحث حمایت از بانوان در مدیریت شهری نگاه جنسیتی به موضوع نداریم، اظهار کرد: حمایت از بانوان به این معنا نیست که فرد توانمند خانم باشد یا آقا، بلکه بحث این است که افراد به صورت یکسان دیده شوند، توانمندی‌ها دیده شود و در این بحث برتری زن بر مرد یا برعکس را نداریم.

وی ادامه داد: بحث حمایت از بانوان اتفاقات خوبی را رقم زد چرا که در برخی از مجموعه‌ها دیده می‌شود علی‌رغم اینکه بار بر دوش خانم‌هاست، حق و حقوق آنان به عنوان افراد توانمند درنظر گرفته نمی‌شود.

ایمنا، خبرگزاری شهرداری نباشد

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خبرگزاری ایمنا باید در دو حوزه عام و خاص مخاطب داشته باشد، خاطر نشان کرد: مدیریت جدید خبرگزاری ایمنا در بازه زمانی کم آنچه از یک رسانه انتظار می‌رود را نشان داده و از این پس انتظار ما این است که خبرگزاری ایمنا یک سایت اطلاع رسانی مخصوص شهرداری نباشد بلکه باید در همه زمینه‌ها اطلاع‌رسانی کرده و نیازهای مخاطبان عام و خاص را برطرف سازد.

روشن ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه اطلاع‌رسانی تصریح کرد: با توجه به همراهی لیست امید در این دوره از شورای اسلامی شهر با دولت، انتظار می‌رود فعالیت‌ها و اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده در این حوزه بیشتر به گوش مردم برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم در انتظار دیدن تغییرات محسوس در مدیریت شهری هستند و همه اعضای شورای شهر در  برای ایجاد تغییرات قابل توجه در فضای شهر تلاش می‌کنند، باید اطلاع‌رسانی از مصوبات انجام شده به اطلاع مردم برسد تا تغییرات را به طور ملموس احساس کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم در پایان این دوره از شورای پنجم بتوانیم با مصوبات انجام شده تسهیل‌گر در امور مردم باشیم، گفت: در این مدت کوتاه شش ماهه در شورای اسلامی شهر مصوبات خوبی داشته‌ایم به خصوص در کمیسیون فرهنگی و امیدواریم در پایان این دوره با سیاست گذاری‌ها و مصوبات تاثیرگذار، تسهیل گر امور مردم باشیم.

کد خبر 342465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.