تکمیل مسیر خط BRT خیابان شیخ‌بهایی- آتشگاه در نیمه نخست سال

معاون ترافیک شهرداری منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: احداث مسیر خط BRT خیابان شیخ بهایی تا آتشگاه از اولویت‌های اصلی شهرداری منطقه یک است که در شش ماهه ابتدایی امسال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

سید محمد لوح موسوی در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد اقدامات انجام گرفته در منطقه یک شهرداری اصفهان جهت کاهش آلودگی هوا، اظهارکرد: احداث مسیر خط BRT از اولویت‌های اصلی شهرداری منطقه یک است که در این راستا احداث مسیر خیابان شیخ بهایی تا آتشگاه در دستور کار است و در شش ماهه ابتدای امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل خط سه تندرو از خیابان مسجد سید تا پایانه صمدیه افزود: با توجه به اختصاص بودجه برای احداث این خط، امسال ایستگاه‌های خیابان مسجد سید و صمدیه آماده سرویس‌دهی به شهروندان خواهد شد.

لوح موسوی با اشاره به ضرورت توسعه دوچرخه سواری در شهر اصفهان گفت: باید مسیر مشخصی برای دوچرخه‌سواری تعیین شود تا دوچرخه سواران مجبور نباشند قسمتی از خیابان را در رینگ و قسمتی را در جریان ترافیک حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر از میدان شهدا تا میدان انقلاب رینگ دوچرخه‌سواری وجود دارد، ادامه مسیر را به‌ نحوی تعریف کردیم که در سال ۹۷ در پیاده‌رو خیابان مطهری باند مخصوص دوچرخه احداث و این مسیر از خیابان ابوذر به سمت خیابان زاهد ادامه پیدا کند و از خیابان میرداماد به سمت خیابان‌های طیب، طالقانی و شمس‌آبادی ادامه و در نهایت به میدان امام حسین (ع) ختم شود.

کد خبر 342387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.