دهقان: ورودی غربی ایستگاه امام حسین(ع) یک‌ماه آینده تکمیل می‌شود

معاون اجرایی سازمان قطار شهری اصفهان گفت: ورودی غربی ایستگاه امام حسین(ع) ظرف یک‌ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

اصغر دهقان در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پله برقی ورودی غربی ایستگاه امام حسین (ع) که روبه‌روی ارگ جهان نما واقع است ظرف یک ماه آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد در حال حاضر پله برقی‌ها آماده و در انبار است و کمی از عملیات ساختمانی باقی‌مانده که البته در حال تکمیل است و پس از آن پله برقی‌ها نصب خواهد شد.

وی در مورد تکمیل ورودی شرقی ایستگاه مترو امام حسین(ع) در ابتدای چهارباغ عباسی ادامه داد: شهرداری تاکنون موفق به توافق ملکی با برخی از کسبه‌ این محور نشده است، زیرا خرید ملک توافقی است به همین دلیل نمی‌توانیم برای تکمیل این ورودی زمان‌بندی مشخصی را اعلام کرد ضمن اینکه اجرای این پروژه به تنهایی نیاز به پنج ماه زمان نیاز دارد.

دهقان در مورد تکمیل سایر ایستگاه‌های قطار شهری، تصریح کرد: دسترسی شرقی ایستگاه انقلاب نیز تا یک ماه و نیم آینده تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و دسترسی غربی این ایستگاه نیز با فاصله‌ای یک ماهه تکمیل خواهد شد در نهایت تا پایان خردادماه ایستگاه‌های انقلاب با دو دسترسی تکمیل و قابل استفاده مردم است.

معاون اجرایی سازمان قطار شهری اصفهان اضافه کرد: به غیر از ایستگاه کوی امام، سایر ایستگاه‌های بعد از میدان آزادی آماده است، دسترسی‌های غربی و شرقی ایستگاه کوی امام را هم تا پایان خردادماه تحویل خواهیم داد، اما در حال حاضر در این ایستگاه با یک دسترسی مسافرگیری انجام می‌شود.

وی در مورد زمان شروع احداث ادامه خط مترو از عاشق‌آباد تا میدان استقلال، اظهار کرد: توافقات و قرارداد این پروژه با پیمانکار انجام گرفته است و سازمان عمران شهرداری باید شروع به کار کند و اکنون در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

کد خبر 342359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.