۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
شهر دوچرخه‎ها در اشغال خودروها

زمانی اصفهان به شهر دوچرخه‌ها شهرت داشت و اکثر شهروندان سفرهای درون شهری خود را با این وسیله نقلیه پاک انجام می‌دادند، اما این روزها شهر مملو ازخودرو شده به طوری که تعداد خودروها از ظرفیت معابر شهر بیشتر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت 20:30- ترافیک در خیابان کمال اسماعیل حدفاصل پل فردوسی تا تقاطع پاسداران به کندی در جریان است.

بر اساس این گزارش، در خروجی بزرگراه شهید خرازی به سمت پل مطهری و در ادامه تا تقاطع صائب و مطهری ترافیک سرسام‌آوری دیده می‌شود.

در این لحظات ترافیک در خیابان های هزارجریب، چهارباغ بالا، شیخ صدوق شمالی و توحید به اوج خود رسیده است، مشابه همین وضعیت را می‌توان در خیابان امام خمینی مشاهده کرد.

ساعتی پیش مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری دچار ترافیک سنگینی شده است، طبق قانون باید رانندگان خودروهای دچار تصادف تا رسیدن پلیس راهور به حاشیه بزرگراه بروند تا حرکت سایر خودروها مختل نشود.

ترافیک در میدان شهدا قفل شده است، زمانی اصفهان به شهر دوچرخه‌ها شهرت داشت و اکثر شهروندان سفرهای درون شهری خود را با این وسیله نقلیه پاک انجام می‌دادند، اما این روزها شهر مملو ازخودرو شده به طوری که تعداد خودروها از ظرفیت معابر شهر بیشتر است؛ استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی تا حد زیادی می‌تواند به کاهش ترافیک در شهر کمک کند.

در حال حاضر مسیر غرب به شرق کنارگذر بزرگراه شهید چمران به دلیل توقف‌های دوبل خودروها دچار ترافیک قابل توجهی شده است، همچنین حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی باعث کندی تردد خودروها در این مسیر شده است.

کد خبر 342316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.