۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
اصفهان پایتخت اسکیت ایران

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: در تلاش هستیم زیرساخت های این ورزش محبوب جوانان اصفهانی را نسبت به گذشته مهیا و تحول خوبی را ایجاد کنیم.

حسن مالکی رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هیأت اسکیت استان اصفهان برترین هیأت کشور است و در رتبه اول کشور قرار دارد. برای اولین بار در تاریخ اسکیت ایران، اولین مدال جهانی را ترانه احمدی و لعیا عربی از اصفهان بدست آوردند و به همین جهت از اصفهان به عنوان پایتخت اسکیت ایران نام برده می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز با همکاری و تعامل خوبی که با اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد و همچنین کمک های بسیار خوب معاونت ورزش سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان در تلاش هستیم زیرساخت های این ورزش محبوب جوانان اصفهانی را نسبت به گذشته مهیا و تحول خوبی را در ساخت و احیا کردن پیست های اسکیت ایجا کنیم.

مالکی تصریح کرد: با کمک معاونت ورزش سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان انشاالله پیستی در خور شأن نام اصفهان تجهیز خواهیم کرد تا بتوانیم میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را بگیریم و در بحث گردشگری ورزشی سهمی داشته باشیم.

وی با اشاره به مسابقات جهانی که در مرداد ماه در هلند برگزار می شود عنوان کرد: هفته آینده میزبان مسابقات فری استایل کشور در نجف آباد هستیم و تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا به نحو شایسته میزبان این دوره از مسابقات باشیم، لازم است عنوان کنم استان اصفهان بجز شاخه فری استایل در هفت شاخه دیگر اسکیت نیز فعالیت دارد.

رئیس هیأت اسکیت با اشاره به اینکه به جز ورزش در حمل و نقل پاک نیز سهیم هستیم خاطر نشان کرد: هیئت اسکیت نیز در نمایشگاه حمل و نقل پاک دارای غرفه می باشد و تمامی علاقه مندان و شهروندان اصفهانی را به دیدن این نمایشگاه که به منظور حفظ محیط زیست برپا شده دعوت می کنم.

مالکی همچنین به تشریح برنامه های هفته نکوداشت اصفهان پرداخت و افزود: با همکاری معاونت ورزش سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان دو برنامه برای این هفته تدارک دیده شده است که در اولین برنامه اسکیت بازان امروز در برنامه سه شنبه های بدون خودرو حضور دارند. اسکیت سواران مسیر آمادگاه تا میدان نقش جهان با اسکیت حرکت کردند و در میدان نقش جهان تمامی شاخه های اسکیت نمایش های ویژه این راه را انجام می دهند.

وی ادامه داد: جمعه نیز همایش حمل و نقل پاک را خواهیم داشت که با همکاری معاونت ترافیک شهرداری اصفهان برگزار می شود و از پل شهرستان تا میدان نقش جهان اسکیت سوران حرکت می کنند. امیدواریم با این برنامه ها به توسعه این ورزش محبوب جوانان اصفهانی کمک نماییم.

کد خبر 342313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.