زیرساخت‌های لازم برای استفاده از حمل‌ و نقل پاک فراهم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استفاده از حمل‌ و نقل پاک، گفت: امیدواریم نمایشگاه حمل و نقل پاک بتواند زمینه را برای گرایش شهروندان به استفاده از انواع وسایل نقلیه پاک‌رو فراهم کند.

کوروش محمدی در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های فکری و شاخصه‌های رفاهی امروز شهروندان، هوای پاک است، اظهار کرد: حمل و نقل پاک، یکی از شاخصه‌های توسعه در جهان و به ویژه مدیریت شهری محسوب می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک که در این هفته شاهد آن هستیم برای نخستین بار محصولاتی مثل خودروهای هیبریدی، موتورسیکلت‌های برقی و دوچرخه‌های هیبریدی را عرضه می‌کند که کاملا مناسب فضای گردشگری و مبلمان شهری اصفهان است و هنوز به صورت عمده عرضه نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ابراز امیدواری کرد: با توجه به همت بالایی که در مدیران شهری، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در حوزه حمل و نقل شاهد هستیم، امیدواریم این نمایشگاه به عنوان نخستین و مهمترین گام در حوزه حمل و نقل پاک بتواند زمینه برای گام‌های بعدی یعنی گرایش شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک را فراهم کند.

محمدی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از نمایشگاه در نخستین روز کاری، تأکید کرد: این نمایشگاه طی روزهای آتی به یکی از پربازدیدترین نمایشگاه ها در اصفهان تبدیل می‌شود، زیرا مردم نسبت به مسائل زیست‌محیطی و آلودگی هوا حساسیت فوق العاده ای دارند.

وی با اشاره به لزوم فراهم کردن زیرساخت ها برای حمل و نقل پاک، گفت: این نمایشگاه زیرساخت‌های لازم برای ایجاد این ناوگان را معرفی می‌کند، البته بستر مورد نیاز استفاده از این وسایل با مناسب‌سازی معابر فراهم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در گام بعدی مراجع و سازمان‌های فرهنگی همچون اداره ارتباطات شهرداری، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و رسانه ها باید متناسب با این زیرساخت‌ها برای تغییر نگرش و هدایت مردم به استفاده از این وسایل فعالیت کنند.

کد خبر 342311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.