محور مبارکه-پلیس راه یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است

مبارکه- فرماندار مبارکه گفت: محور مبارکه - پلیس راه یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است و اداره راهداری با هماهنگی پلیس راه باید تا ابلاغ اعتبارات و انجام عملیات اساسی در این محور توسط وزارت راه و شهرسازی، نسبت به ایمن سازی نقاط حادثه خیز اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی در نخستین جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه ترافیکی در معابر و راه های سطح شهرستان در سال گذشته انجام گرفته است، اظهار کرد: بسیاری از حوادث ترافیکی سال گذشته در محور مبارکه-بروجن به وقوع پیوسته است.  

وی با اشاره به وقوع بسیاری از حوادث ترافیکی سال گذشته در محور مبارکه-بروجن و حادثه خیزی محور مبارکه - پلیس راه تصریح کرد: ابلاغ اعتبارات و انجام عملیات اساسی در این محور توسط وزارت راه و شهرسازی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با هماهنگی پلیس راه اصفهان-شیراز نسبت به ایمن سازی نقاط حادثه خیز، آشکارسازی دماغه ها و نصب تابلو و علائم ترافیکی مورد نیاز اقدام کند.

سرپرست فرمانداری مبارکه با اشاره به  اهمیت اجرای طرح های ترافیکی در پیشگیری از حوادث و کاهش تلفات جاده ای، گفت: تمامی شهرداران و دهیاران شهرستان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و راهور در اجرای طرح های کنترل ترافیک و کاهش حوادث ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی همکاری و تعامل خوبی داشته اند.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری بیشتر همه دستگاه های متولی در کاهش حوادث ترافیکی و روان سازی عبور و مرور در معابر سطح شهرستان یک ضرورت است.

کد خبر 342306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.