ابراهیم‌زاده این‌بار منصور نبود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تا به امروز نتوانسته انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند و جایگاه سپاهان نشان می‌دهد که تغییرات انجام شده تاثیر آنچنانی به حال این تیم نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید آن روزی که منصور ابراهیم‌زاده پای خودش را بر روی پلکان سوار شدن به هواپیما می‌گذاشت تا از آن سوی دنیا به اصفهان بازگردد در ذهن، با خودش مرور می‌کرد که بعد از ۳ سال دوری از بالاترین سطح فوتبال ایران بار دیگر می‌تواند نشان دهد که همچنان از لحاظ فنی یکی از برترین مربیان فوتبال ایران است و در حقش بی مهری‌های زیادی صورت گرفته است. به هر حال آن روزها سپاهان شرایط خوبی در رقابت‌های لیگ برتر نداشت و فشاری که بر روی مجموعه تیم و بازیکنان وارد شده بود همه مدیران سپاهان را وادار کرده بود تا برای تزریق شوک به تیم دست به تغییر سرمربی بزنند.

ابراهیم‌زاده به اصفهان رسید و بعد از ۱۰ سال دوری دوباره بر سر تمرینات سپاهان حاضر شد تا این‌بار نه به عنوان دستیار لوکا بلکه به عنوان نفر اول وظیفه نجات سپاهان از سقوط در لیگ برتر را بر عهده بگیرد. اولین حضور ابراهیم‌زاده بر روی نیمکت سپاهان مصادف شد با ال کلاسیکوی بزرگ فوتبال ایران و سپاهان در خانه پرسپولیس ۲ گل خورد تا اولین باخت در کارنامه تیم ابراهیم‌زاده به ثبت برسد. تساوی خانگی در مقابل نفت تهران و دو برد متوالی در مقابل سیاه‌جامگان و گسترش سال ۹۶ را با امیدواری فراوان برای سپاهان به پایان رساند که همین ۷ امتیاز از ۴ مسابقه به نوعی تضمینی برای بقای سپاهان در لیگ برتر هم بود. اما با شروع سال جدید آن سپاهانی که قرار بود با ادامه روند امتیازگیری سال ۹۶ خودش را به میانه‌های جدول لیگ برساند به یکباره با افت روبرو شد و از مجموع ۴ بازی مقابل پیکان، تراکتورسازی، صنعت نفت و استقلال خوزستان فقط ۲ امتیاز کسب کرد و همین مسئله امروز سپاهان را بر روی پله چهاردهم جدول نشانده است. امروز خیلی از هواداران طلایی‌پوش که در این فصل انواع و اقسام ناکامی‌ها را به چشم دیدند خدا را شکر می‌کنند که خبری از مسابقات پلی‌آف سقوط و بقا در لیگ نیست چون در آن صورت سپاهان گزینه اول حضور در این مسابقه بود و این خودش می‌توانست یک اتفاق تلخ برای فوتبال اصفهان رقم بزند.

در روزهایی که سپاهان از ۴ مسابقه فقط دو امتیاز گرفته نفت تهران هر ۵ بازی خودش را باخته و این یعنی اصفهانی‌ها بیشتر از آنکه به خاطر عملکرد خودشان در لیگ ماندنی شده باشند بیشتر مدیون بقیه تیم‌های لیگ برتری هستند که به نفت اجازه امتیاز گرفتن نداده‌اند وگرنه شاگردان هومن افاضلی با دو پیروزی در این ۵ مسابقه امروز سپاهان را به کنار سیاه‌جامگان فرستاده بودند. شاید خود ابراهیم‌زاده هم این موضوع را قبول داشته باشد که سپاهان بعد از رفتن کرانچار حتی بدون سرمربی هم توانایی کسب ۹ امتیاز از مجموع ۸ مسابقه را داشت و اگر واقع بینانه به مسئله نگاه کنیم مرد همیشه پیروز فوتبال اصفهان این‌بار منصور نبود.

 خوب یا بد، سیاه یا سفید نگاه کردن فرقی به حال امروز سپاهان ندارد و باید گفت که منصور ابراهیم‌زاده که روزگاری نه چندان دور با ذوب‌آهن توانسته بود دل هوادارن فوتبال اصفهان را شاد کند امروز ماموریت خودش در فوتبال اصفهان را به خوبی انجام نداد و این آینده کاری او در سپاهان را با چالشی بزرگ روبرو می‌کند.

کد خبر 342253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.