نوستالژی جذاب در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، نوستالژی جذابی در ناژوان رقم می‌خورد.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برگزاری مسابقات ورزش هندبال ساحلی ویژه بانوان و آقایان مهمترین و حساس‌ترین رقابت های ورزشی هفته فرهنگی اصفهان در ناژوان است که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در گذشته مردم در حاشیه زاینده رود به هنر زیبای قلمکاری و سفره‌شویی مشغول بوده‌اند، افزود: با توجه به اینکه بخشی از هنر قلمکاری نیاز به آب داشته، این فعالیت در حاشیه زاینده رود انجام می‌شد، اما به دلایل مختلفی این هنر به مکان‌های دیگر منتقل شده است، اما در هفته فرهنگی اصفهان هنرمندان احیاء هنر قلمکاری و سفره‌شویی را با حضور شهروندان و گردشگران در حوالی باغ رویش رقم می زنند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه جذاب از سه روز آینده به مدت یک هفته صبح ها برگزار می‌شود تا حال و هوای قدیم اصفهان به دوران کنونی منتقل شود.

شفیعی گفت: در هفته فرهنگی اصفهان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی، نوستالژی جذابی در ناژوان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه مجموعه ۱۲۰۰ هکتاری ناژوان از معدود پارک‌های ساحلی اصفهان است که از گسترش شهر ایمن مانده و همچنان به هوای شهر اصفهان طراوت و تازگی می‌بخشد، گفت: ناژوان بعد از زاینده‌رود دومین میراث طبیعی باغ‌شهر اصفهان و دارای مراکز گردشگری متنوعی همچون آکواریوم، باغ پرندگان، تله‌سیژ، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه ها، پارک آبی کودکان و باغ رویش است و یک نقطه جاذب گردشگری محسوب می‌شود.

کد خبر 342237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.