اخلاص در عمل وجه مشترک همه شهدا و جانبازان است

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های بزرگی هستند که باید قدر آن‌ها را دانست، گفت: وجه مشترک همه شهدا و جانبازان اخلاص در رفتار و عمل و یکی شدن در راه خدا بود، مسئله ای که امروز به شدت به آن احتیاج داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان، آزادگان و فرزندان شاهد شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شهیدان گنجینه خاطرات هشت سال دفاع مقدس و سرمایه‌های بزرگی هستند که باید آن‌ها را ارج نهاد و همه موظف هستیم قدر آن‌ها را بدانیم.

وی با بیان اینکه با دیدن جانبازان عزیز، خاطرات زیادی در ذهنم زنده می‌شود، ادامه داد: در همان اوایل جنگ و دوران تحصیل در مدرسه و دوران دانشجویی نه به‌عنوان پاسدار یا نظامی بلکه همیشه به‌عنوان یک بسیجی به جبهه رفتم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان جبهه‌های جنگ فقط در یک منطقه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: اما من به دلیل حضور در نقاط مختلف جنگ با شهیدان و جانبازان زیادی برخورد کردم و آشنا شدم از این  رو با روحیه شهیدان و جانبازان مناطق مختلف آشنا بودم.

نوروزی با بیان اینکه هر کدام از شهیدان، جانبازان و مجاهدین در راه خدا دارای ذائقه‌های مختلفی بودند، تصریح کرد: وجه مشترک همه این افراد که امروزه ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم، اخلاص در عمل، یکتایی و یکی شدن در راه خدا بود. مسئله‌ای که امروزه به شدت به آن احتیاج داریم.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم ذره‌ای از خلوص و یکتایی را در عمل، رفتار، کردار، سخن گفتن، مواجه شدن با مردم و در همه موارد رعایت کنیم که اگر این مهم رعایت شود بسیاری از مسائل دیگر را نخواهیم داشت.

نوروزی با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امیدواریم خداوند به جانبازانی که با تن‌های مجروح و آسیب‌دیده به مردم خدمت می‌کنند صبر عنایت کند تا بتوانند مسیر سختی که سال‌ها طی کرده‌اند را با عزت ادامه دهند.

کد خبر 342231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.