شرایط برای تداوم بارش‌های بهاری فراهم است

کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روز سه‌شنبه دمای هوا به صورت محسوس کاهش می یابد و همچنان شرایط برای بارش های بهاری فراهم است.

ساناز جعفری کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اظهار کرد: بیش‌ترین بارش ها در مناطق غربی استان اتفاق افتاد که ازجمله در فریدنشهر ۲۱.۵ میلی متر، بویین‌ میاندشت ۱۸ میلی متر، خوانسار ۱۷ میلی متر و در شهر اصفهان نیز ۰.۶ بارش گزارش شده است.

وی افزود: امروز نیز در سطح استان شرایط برای بارش های بهاری فراهم است، ضمن اینکه احتمال بارش تگرگ و رعدوبرق نیز وجود دارد و وزش باد نسبتا شدید تا شدید نیز پیش بینی می شود که گاهی با گردوغبار همراه است و کاهش دید افقی را درپی دارد.

جعفری با اشاره به کاهش محسوس دما در روز سه‌شنبه گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا ۴ درجه کاهش خواهد داشت که به ویژه برای فردا صبح کاهش بیش‌تری پیش بینی می شود و در ۲۴ ساعت آینده دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۵ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۱ درجه خواهد رسید. هم‌چنین گرم‌ترین نقطه استان، خوروبیابانک با دمای ۲۹ درجه و سردترین نقطه نیز بویین و میاندشت با دمای منفی ۲ درجه خواهد بود.

کد خبر 342163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.