واکاوی حضور مسلمان در رختکن ذوب آهن

پس از پایان دیدار شب گذشته ذوب آهن پرسپولیس، محسن مسلمان به رختکن تیم ذوب آهن رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مسلمان هفته هاست مورد غضب برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته، همچنان فرصت بازی کردن در این تیم را ندارد. روز گذشته و پیش از آغاز دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس، مسلمان آرام و با چهره ای درهم به زمین چمن فولادشهر وارد شد و با اینکه تمام هواداران پرسپولیس وی را تشویق می کردند به سردی برای آن ها دستی تکان داد و روی نیمکت نشست.

چند روزی هست که در محافل فوتبالی اصفهان، صحبت از پیوستن مسلمان و امیر قلعه نویی به سپاهان به گوش می رسد و حتی اصحاب رسانه نیز در هفته های اخیر بارها این موضوع را از مسلمان، مسئولان باشگاه سپاهان و حتی امیر قلعه نویی پرسیده اند که به جز تکذیب هیچ چیز دیگری شنیده نمی شود.

پس از پایان مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس، محسن مسلمان به رختکن ذوب آهن رفت و دقایقی در جمع آن ها حاضر شد. حرکت مسلمان باعث شد تا همه از رابطه نزدیک وی با قلعه نویی صحبت کنند و پیوستن این بازیکن به سپاهان را در گرو آمدن قلعه نویی به سپاهان بدانند.

اما نکته قابل تامل اینجاست، از زمانی که محسن مسلمان به رختکن ذوب آهن وارد شد تا زمان خارج شدن وی، امیر قلعه نویی در رختکن حضور نداشت و در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه پاسخگوی خبرنگاران بود. به نوعی مسلمان و قلعه نویی هیچ برخوردی با یکدیگر نداشتند و این طور که شواهد امر نشان می دهد مسلمان به منظور خوش و بش با بازیکنان ذوب آهن و اینکه نشان دهد با مدیر عامل و سرمربی این تیم مشکلی ندارد به رختکن ذوب ها رفته است.

مسلمان بعد از مسابقه در جمع خبرنگاران گفته: " ذوب‌آهن خانه من بوده است. همه دیدند که هیچ اختلافی با مدیرعامل و سرمربی این تیم ندارم و چیزی در این باره وجود ندارد.

اما صحبت های مسلمان به همینجا ختم نشد، وی در حرف های خود به اتمام قراردادش با پرسپولیس در انتهای فصل اشاره کرده تا دوباره به شایعه جدایی از پرسپولیس دامن بزند.بازیکن پرسپولیس با رد هرگونه مذاکره با سپاهان اعلام کرده که اولویت اول و آخر من پرسپولیس است.

باید منتظر ماند و دید غضب برانکو نسبت به مسلمان با اتمام فصل تمام می شود و یا مسلمان پرسپولیس را ترک می‌کند. پازل صحبت های تابش، قلعه نویی و مسلمان همچنان کامل نشده و باید چشم انتظار تکه های بعدی این پازل باشیم. هرچند با اینکه صحبت های زیادی در خصوص تکمیل این پازل به گوش می رسد اما احتمال کامل نشدن آن نیز وجود دارد.

کد خبر 342141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.