جمعه کاروان بزرگ حمل و نقل پاک در شهر حرکت می کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: حرکت هماهنگ خودروها و موتورهای برقی و پاکروها با همراهی گروه‌های برتر دوچرخه سواری صبح جمعه هفتم اردیبهشت در آستانه ولادت حضرت علی اکبر(ع) از محل برپایی نمایشگاه حمل و نقل پاک واقع در پل شهرستان به سمت گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برپایی نمایشگاه حمل و نقل پاک در روزهای چهارم تا ششم اردیبهشت اظهار کرد: نمایشگاه حمل و نقل پاک با دغدغه های زیست محیطی فرصتی برای عرضه تولیدات پاک در حوزه حمل و نقل است.

وی افزود: در این نمایشگاه که با مشارکت تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها برگزار می‌شود انواع وسایل حمل و نقل پاک از جمله دوچرخه‌های برقی حرفه‌ای و معمولی، دوچرخه ثابت، اسکوتر و اسکیت برای عموم مردم نمایش داده می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به حرکت کاروان وسایل حمل و نقل پاک در پایان این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این کاروان با هدف توسعه فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر با همکاری مدیریت طرح عالی چهارباغ به حرکت در می‌آید.

وی ادامه داد: حرکت هماهنگ خودروها و موتورهای برقی، پاکروها با همراهی گروه‌های برتر دوچرخه سواری ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت همزمان با جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) از محل برپایی نمایشگاه واقع در پل شهرستان به سمت گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

صلواتی افزود: مسیر حرکت این کاروان از پل شهرستان به سمت میدان بزرگمهر، میدان خواجو، خیابان فردوسی و به طرف پیاده راه چهارباغ عباسی است، شرکت کنندگان در این کاروان در نهایت به گذر فرهنگی چهارباغ رسیده و ویژه برنامه های فرهنگی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، روز جوان و قرعه کشی ده‌ها جایزه ویژه در این محور تاریخی برگزار می‌شود

کد خبر 342132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.