آذری: قلعه‌نویی اولویت اول و آخر ما است/بازی شرافتمندانه بود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: مسابقه جوانمردانه و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بویم و بازیکنان پرسپولیس هم تلاش کردند اما امروز روز ما بود ولی هنوز یک قدم بسیار سخت دیگر داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری شامگاه یکشنبه پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از هواداران ذوب آهن که امروز برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آمدند بسیار تشکر می‌کنم و در خصوص چینش هواداران باید بگویم که بر اساس مصوبات و تصمیم شورای تأمین استان و شهرستان این چینش صورت گرفت.

وی ادامه داد: فوتبال ورزشی است که هواداران هر تیم علاقه دارند که تیمشان برنده شود به‌ خصوص اگر آن تیم قهرمان باشد. یک بازی جوانمردانه، شرافتمندانه و تاکتیکی از سوی هر دو تیم را شاهد بودیم و بازیکنان پرسپولیس هم واقعاً تلاش کردند اما فکر می‌کنم امروز، روز ما بود و یک پیروزی روحیه برانگیز برای ادامه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و همچنین بازی آخرمان مقابل نفت تهران رقم خورد.

آذری افزود: ما هنوز یک قدم فوق‌العاده سخت دیگر داریم و به این موضوع نگاه نمی‌کنیم که امروزچه اتفاقی برای تیم تفت تهران افتاده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تشکر از تک تک بازیکنان، امیر قلعه‌نویی، کادرفنی تیم و مسئولان باشگاه ذوب آهن، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم تیم فوتبال ذوب آهن مسیر صعودی را بتواند بهتر از قبل طی کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد شرایط مالی باشگاه ذوب آهن و دلیل اینکه چرا این اتفاقات امسال برای این باشگاه افتاده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مجمع کارخانه ذوب آهن بودجه باشگاه را تصویب می‌کند ما نمی‌توانیم زیاد دخل و تصرفی در این موضوع داشته باشیم.

آذری اضافه کرد: در ابتدای سال بودجه باشگاه ذوب آهن ۱۳ میلیارد کم شد ولی با توجه به تلاش احمد صادقی و اعضای هیئت مدیره کارخانه و تلاش‌های هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، بخشی از این مبلغ جبران شد اما هنوز کسری بودجه داریم، به‌خصوص برای تسویه حساب بسیار از ورزشکاران رشته‌های دیگر به‌ ویژه در بخش بانوان، اما فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد که تا پایان فصل این مبلغ کسری بودجه هم تأمین شود و بتوانیم تعهداتمان را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد تمهیداتی که برای ایجاد سکو در پشت دروازه ورزشگاه فولادشهر، گفت: دقیقاً همینطور است. ما برنامه‌ای که مدنظر داریم را ارائه کرده‌ایم و فکر می‌کنم مسابقات لیگ برتر که به پایان برسد شرکت سازنده این اقدام را شروع کند و سکوها آماده شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر صحبت با امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری فصل پیش‌رو، افزود: چهارم اردیبهشت ماه با قلعه‌نویی جلسه‌ای برای دریافت برنامه‌های وی و تبادل نظر برای فصل پیش‌رو خواهیم داشت.

آذری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایمنا که آیا اولویت شما قلعه‌نویی است، تأکید کرد: ۱۰۰ درصد. اولویت خیلی‌ها قلعه‌نویی است اما اولویت اول و آخر ما امیر قلعه‌نویی است.

کد خبر 342124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.