از موقعیت هایمان بهره نبردیم/خودمان اشتباه کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه اشتباهاتی کردیم که نتیجه از دست رفت، از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و حریف از فرصت‌هایش بهترین بهره را برد.

به گزارش ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری بعد از شکست سپاهان مقابل استقلال خوزستان گفت: در نشست دیروز هم گفتم هر دو تیم مطمئن به بقا هستند، شروع خوبی داشتیم ولی متاسفانه اشتباهاتی کردیم که نتیجه از دست رفت و از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم اما حریف از فرصت‌ها بهترین بهره را برد که به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم.

وی افزود: شرایط آب و هوایی اثری در نتیجه نداشت و بیشتر خودمان اشتباه کردیم، در نیمه اول باد اجازه نمی‌داد کار کنیم و در نیمه دوم هم که باد متوقف شد که این مسئله به سود استقلال خوزستان بود.

ابراهیم زاده تصریح کرد: زاهدی‌فر امسال چهار بازی برای ما داور بوده است که در هر چهار بازی باختیم. در بازی با پرسپولیس باید احمدزاده را اخراج می‌کرد که اینطور نشد و این بازیکن پاس گل تیمش را داد. او در نیمه اول بازی را خیلی می‌خواباند و در نیمه اول بازیکن ما موقعیت خوبی داشت که اگر آوانتاژ می‌داد موقعیت گل داشتیم اما او اعلام خطا کرد.

وی ادامه داد: او برای شروع مجدد بازی و موقعیت قرار گرفتن توپ حساسیت زیادی به خرج می‌داد و می‌خواست بازی را آرام کند تا این شرایط به سود خودش باشد. داوران می‌توانند با سرعت دادن به بازی به تیم‌ها بازی سرعتی را آموزش دهند و با آوانتاژ دادن به موقع می‌توانند این کار را بکنند.

منبع: ورزش۳

کد خبر 342123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.