تبریزی: شرایط را می‌سنجم و برای ماندنم تصمیم می‌گیرم

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از باشگاه های مختلف پیشنهاد دارم و سعی می کنم در انتهای فصل تصمیم خوبی برای آینده بگیرم.

مرتضی تبریزی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. پرسپولیس با قهرمانی خود نشان داده که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزید و بر روی بازی هر دو تیم تأثیر گذاشت اما توانستیم برنده بازی باشیم و به جایگاه دومی برگردیم. سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یا به نوعی پلی‌آف برای ما قطعی شده است. هفته آینده هم بازی سختی را در بیرون از خانه داریم که امیدوار هستم پیروز شویم و نایب قهرمانی را تثبیت کنیم.

تبریزی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه ذوب آهن در فصل پیش‌رو و یا داشتن پیشنهاد از دیگر باشگاه‌ها، گفت: با باشگاه ذوب آهن که قرارداد دارم. به‌هر حال هر بازیکنی از سوی باشگاه‌های مختلف پیشنهاد دارد و من هم از تیم‌های داخلی و خارجی اروپایی و آسیایی پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم در پایان فصل تصمیم خوبی برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه اگر قرار باشد پیشنهاد خارجی را قبول کنید تیم اروپایی را انتخاب می‌کنید یا آسیایی؟ خاطرنشان کرد: خیلی سخت است که الان بخواهم این موضوع را بگویم اما سعی می‌کنم تصمیم خیلی خوبی بگیرم که به فوتبال من کمک کند هرچند که ذوب آهن هم تیم بزرگی است و در این تیم سال‌های خوبی داشتم.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیمی که قرار است برای آینده فوتبالی خود بگیرید گویا ماندن در ذوب آهن نیست؟ اضافه کرد: شرایط را می‌سنجم و شاید هم در ذوب آهن بمانم. در هر صورت باید با خانواده‌ام صحبت کنم و در نهایت تصمیم بگیرم. واقعاً الان نمی‌شود در این مورد چیزی گفت.

تبریزی در مورد مسابقه ذوب آهن و استقلال تهران در آسیا، گفت: استقلال هم تیم خیلی خوبی است اما ما هم خیلی خوب کار می‌کنیم و فکر می‌کنم ذوب آهن جزو تیم‌های خوب لیگ است. به نظر من بازی خوبی می‌شود و از الان نمی‌توان گفت چه تیمی صعود می‌کند و هر دو تیم بازی سختی دارند هر چند که احتمال می‌دهم ما بتوانیم صعود کنیم.    

کد خبر 342122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.