تکمیل بیمارستان ساعی به کمک ۳۵ میلیاردتومانی نیاز دارد

بیمارستان ساعی به عنوان سومین بیمارستان برتر استان به کمک خیرین در حال ساخت و نوسازی است که برای به نتیجه رساندن آن به ۳۵ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست خبری مجمع خیرین بیمارستان ساعی خمینی شهر پیش از ظهر امروز _دوم اردیبهشت‌ماه_ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. علی اصغر حاج حیدری اظهار کرد: دغدغه سلامتی مردم یکی از اولویت های اساسی مردم خمینی شهر به ویژه خیرین است و یکی از خیرین به نام این شهر، حاج محمد حسین ساعی است که با اثر ماندگار خود یعنی "بیمارستان ساعی" باعث نجات جان افراد بسیاری شده است.
وی افزود: در سال ۱۳۴۷ این مکان به عنوان زایشگاه تاسیس شد و تا کنون محل تولد بسیاری از مردم خمینی شهر بوده است که از سال ۹۲ با کمک خیرین نوسازی آن آغاز شد و برای به نتیجه رساندن آن به کمک مادی و معنوی بیشتری نیاز است.
شهردار خمینی شهر و عضو هیئت امنای مجمع خیرین خمینی شهر خاطرنشان کرد: این بیمارستان جزو یکی از ۱۵ بیمارستان برتر کشور قرار دارد.

حاج حیدری با بیان اینکه خمینی شهر پرتراکم ترین شهر بعد از کرج است، گفت: این شهر به دلیل قدمت و سابقه، شهری مهاجر پذیر است و در همه زمینه ها مردمانی کوشا و توانمند دارد. 

کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیرین

در ادامه نشست خبری مجمع خیرین بیمارستان ساعی خمینی شهر، پرویز طالبی، مهندس ناظر پروژه بیمارستان ساعی گفت: ۳۰ هزار مترسفت کاری و هفت هشتم نماسازی این بیمارستان به پایان رسیده است، ضمن اینکه این بیمارستان نه تنها برای مردم خمینی شهر بلکه برای همه مردم است و در واقع بیمارستانی بین المللی است. 
وی خاطر نشان کرد: محرم سال ۹۵ حمایت از ساخت این بیمارستان با گوشه ای از نذورات مردم آغاز شد و خیرین نیک اندیش تا کنون بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اهدا و همچنان به حمایت خود ادامه می دهند و اکنون ۳۵ میلیارد دیگر نیاز به کمک داریم.

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بیمارستان ساعی
در ادامه این نشست مدیر عامل پروژه بیمارستان ساعی نیز گفت: این بیمارستان از نظر مقاومت بر اساس ۸ ریشتر محاسبه شده و در مجموع از چندین مشاوره زبده در زمینه های طرح، تجهیزات، مکانیک، برق و سایر زمینه ها استفاده شده است. هم‌چنین ۲۸ هزار متر مکعب خاک برداری انجام شده است؛ ضمن اینکه این بیمارستان شامل هشت طبقه است که  ۳۱۰ تخت خواب برای ان در نظر گرفته شده است.

رضا جورکش با بیان اینکه سقف آخر بیمارستان ساعی خمینی شهر به عنوان پایگاه بالگرد اورژانش طراحی و ساخته شده است، افزود: تا کنون پروژه بیمارستان ساعی خمینی شهر از نظر فیزیکی ۴۰ درصد و از نظر ریالی ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 342093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.