۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
اصفهان در انتظار هفته‌ای شاد

رییس اداره فرهنگ توسعه سلامت شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع با محوریت سلامت در پنج نقطه از شهر خبر داد و گفت: در این برنامه، نمایش‌های شاد و طنز در قالب شاهنامه خوانی با موضوع «سلامت و ۱۰ عامل خطر» برگزار می شود.

فریناز تولاییان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه های شاد و متنوع « هر گوشه، هر کجا، سلامتی پابرجا» به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان و همزمان با هفته سلامت در پنج نقطه از شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه دوم اردیبهشت ماه در پارک کوثر منطقه خوراسگان، سوم اردیبهشت در بوستان لاله منطقه ۱۰، چهارم اردیبهشت در کوه صفه، پنجم اردیبهشت در میدان نقش جهان و ششم اردیبهشت ماه در پارک ملت منطقه ۱۲ برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ توسعه سلامت شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این برنامه غرفه‌های سلامت برپا و به صورت رایگان سنجش فشارخون، پوکی استخوان، تست ایدز، بینایی سنجی انجام می شود.

تولاییان با بیان اینکه برای برگزاری این ویژه برنامه از تمام دستگاه های مرتبط با سلامت دعوت شده است، گفت: در این برنامه، نمایش‌های شاد و طنز در قالب شاهنامه خوانی با موضوع «سلامت و ۱۰ عامل خطر» برگزار می شود.

وی افزود: دیابت، فشار، فشارخون، چاقی، استرس، آلودگی هوا، تصادفات و ... از جمله عوامل خطری هستند که اگر به آن توجه کنیم به مقدار قابل توجهی می توانیم بیماریها را کاهش دهیم، بنابراین در هفته سلامت در نظر داریم ذهن شهروندان را نسبت به این بیماری ها حساس کنیم.

کد خبر 342090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.