دلایل عدم تحقق بودجه ۹۶ سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان

بودجه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهاندر سی‌امین جلسه علنی مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از ظهر امروز لایحه اصلاح بودجه سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان  مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این ارتباط حسن مؤذنی، سرپرست این سازمان با بیان اینکه تا به حال در ارتباط با موضوعات زیبا سازی سلیقه‌ای عمل شده و برنامه مدونی برای آن وجود نداشته است، اظهار کرد: این نوع عملکرد منجر به عدم تحقق کامل بودجه ۹۶ سازمان زیباسازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تذکرات شورای اسلامی شهر، سیاست‌گذاری جدیدی برای سال ۹۷ این سازمان در نظر گرفته و در چهار محور برپایه مشارکت حداکثری از بخش خصوصی برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان عنوان کرد: متاسفانه تا به حال در ارتباط با تمامی حوزه های سازمان زیباسازی پیوست های مناسبی تدوین نشده است که باعث شده تا کیفیفت خدمات آن کاهش یابد.

هم چنین، شیرین طغیانی، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تابلوهای تبلیغاتی ثأثیرات زیادی بر روی سیما و منظر شهر دارند و هارمونی شهر را دچار مشکل کرده‌اند بنابراین لازم است  محتوای آنها باید با حوزه فرهنگی شکل بگیرد.

در این جلسه همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های سازمان زیباسازی اتفاق نظر داشته و در خصوص استفاده از تابلوهای تبلیغاتی شهر به بهترین شکل ممکن تاکید داشتند. در نهایت اصلاح بودجه سال ۹۶ و بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان با ۱۲ رای موافق و یک رای مخالف به تصویب رسید.

گفتنی است طرح پیشنهادی ۹ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع "آسیب شناسی و رفع چالش‌های راه‌اندازی خزانه‌داری متمرکز درشهرداری اصفهان" نیز  در این جلسه علنی با ۱۲ رأی موافق به تصویب رسید.

کد خبر 342063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.