شهروندان دهاقانی از عملکرد مسئولان راضی نیستند

دهاقان – امام جمعه دهاقان گفت: مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه حکایت از این دارد که برخی از مسئولان آنها از عملکرد و نحوه برخورد مسئولان شهرستان رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امروز (یکشنبه) در جلسه شورای اداری اظهار کرد: مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه حکایت از این دارد که برخی از عملکرد و نحوه برخورد مسئولان شهرستان رضایت ندارند و باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی با انتقاد از برخورد مسئولان و نحوه پاسخگویی به نیاز مردم، تصریح کرد: مسئولان بدانند ما کارگران مردم هستیم از وزیر تا مدیر کل تا مقامات پایین تر به عنوان خادم مردم به حساب می آییم و این مراجعات که برای برطرف شدن نیازها است، نعمت محسوب می شود.

امام جمعه دهاقان، در زمینه تدوین ارایه تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان، گفت: این تسهیلات محدود شده است و صرفا برای موارد خاص نظیر گلخانه و کشاورزی پرداخته می شود در صورتی که مراجعات مردمی برای استفاده از این تسهیلات جهت مشاغل دیگر مثل بلوک زنی و... باشد با پاسخ منفی اداره کار مواجه می شوند که در این میان نقش مسئولان سنگین تر خواهد شد چراکه با در نظر گرفتن قانون و ماده و تبصره باید گره گشای مشکلات مردم باشند.

حجت الاسلام رضوانی در ادامه باتوجه به شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: این شعار باید در دستورالعمل همه ادارات قرار گیرد چراکه تولید ملی یکی از عناصر اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت هرچیزی که بتواند توان داخلی را افزایش دهد مثل تسهیلات اشتفالزایی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و شعارهایی که بنیه مردم را دچار ضعف می کند باید اصلاح شود.

کد خبر 342027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.