اختلافات و دعواهای سیاسی سودی به حال کشور ندارد

تیران-رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: خروج از مشکلات و چالش های کشور با تدبیر و برنامه ریزی مسئولان و همدلی بین مردم امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، آیت الله العظمی حسین مظاهری، در دیدار مسئولان شهرستان تیران و کرون با تاکید بر خدمت رسانی به مردم و تقویت روحیه امید در جامعه اظهارکرد: مسئولان تمام تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند.

وی افزود: خروج از مشکلات و چالش های کشور با تدبیر، برنامه ریزی و همت مضاعف مسئولان و همدلی بین مردم و به دور از تفرقه امکان پذیر است.

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه اختلافات و دعواهای سیاسی سودی به حال کشور ندارد، تصریح کرد: تفرقه و اختلاف بین مسئولان و مردم مانع از رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف شده و چنین روندی مشکلات و چالش ها را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات مانند خشکسالی و بحران آب در استان اصفهان نیازمند تدبیر ویژه مسئولان و مدیران در سطح استانی و ملی است تا اینکه مردم نسبت به آینده کشور امیدوار شوند.

آیت الله مظاهری با بیان اینکه نباید با وجود مشکلات نسبت به آینده ناامید شویم، یادآورشد: به لطف خدا و همت مسئولان مشکلات رفع می شود و مردم مسیر زندگی را با امید و سلامتی طی می کنند.

وی با اشاره به نیازهای شهرستان تیران و کرون گفت: نیازهای مردم این شهرستان با همدلی و همکاری بین مسئولان باید رفع شود که یکی از نیازهای منطقه وجود بیمارستان مجهز و با امکانات و نیروی انسانی مطلوب برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی است.

کد خبر 342020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.