زمانی‌که تماشاگران سپاهان فحاشی می‌کنند باید فکر امروز را هم می کردند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: اعتراض باشگاه سپاهان را برای انجام بررسی به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال می‌کنیم اما رأی صادر شده قطعی است چراکه به تازگی صادر نشده است.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد اعتراض باشگاه سپاهان به حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دیدار سپاهان و استقلال تهران بدون حضور هواداران، اظهار کرد: اگر باشگاه سپاهان در مورد این رأی صادر شده اعتراضی داشته باشد، اعتراض آن‌ها را به منظور انجام بررسی به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته رأی صادر شده قطعی است به دلیل اینکه این رأی به تازگی صادر نشده و حکمی که اخیراً در رابطه با این باشگاه صادر شده بود بازی در زمین بی‌طرف بوده است. به دلیل اینکه باشگاه سپاهان بر این حکم اعتراض کرده است، اعتراض آن‌ها به کمیته استیناف رفته است و پس از تجدید نظر حکم نهایی مبنی بر برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر صادر شده است.

فتاحی در پاسخ به اینکه در حال حاضر با توجه به حساسیت مسابقات در پایان فصل آیا این امکان وجود نداشت که این رأی صادر نشود، تصریح کرد: این را تماشاگران این تیم باید جواب دهند که زمانی که در ورزشگاه به بازیکن خودی، بازیکن حریف، مربی و به همه فحاشی می‌کنند باید فکر امروز را هم می کردند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در پاسخ به این که آیا تیم صنعت نفت آبادان هم که هواداران آن‌ها در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان بطری آب را به سمت تماشاگران سپاهان پرتاب کردند، مشمول جرایم انضباطی می‌شوند، خاطرنشان کرد: هنوز کمیته انضباطی فدراسیون رأی دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان را صادر نکرده است اما تیم صنعت نفت آبادان هم به دلیل حواشی که هواداران آن‌ها در این دیدار به وجود آوردند جریمه می‌شود.

وی در پاسخ به سوال که در بازی ذوب آهن و استقلال تهران که هواداران استقلال تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر را شکستند هم جریمه‌ شدند یا خیر، تأکید کرد: من در این مسابقه حضور نداشتم اما برای مسابقه ذوب آهن مقابل تراکتورسازی که به اصفهان آمده بودم تعداد صندلی‌های شکسته شده را طی گزارشی به کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کردم و طبق رأی کمیته انضباطی قرار شد باشگاه استقلال تهران خسارت‌های وارد آمده را بپردازد.

کد خبر 342011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.