جانبازان خود را وقف دفاع از اسلام و ولایت کردند

لنجان- فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به جنگ نرم دشمنان اسلام امروز جانبازان ما نقش مهم و محوری را در دفاع از اسلام، انقلاب، نظام و تحقق اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و قطعا با رهنمودهای خود می توانند مسئولان را در رسیدن به اهداف عالی نظام یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در دیدار با جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع حاج کاظم سلیمیان با بیان اینکه ابوالفضل العباس (ع) همواره الگویی ناب برای مردم به خصوص جانبازان بوده است، اظهار کرد: جانبازان سرمایه‌های عظیم و آبروی انقلاب اسلامی هستند که در همه ادوار انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن نقش اساسی در ولایت‌پذیری و دفاع از خاک و ناموس میهن اسلامی داشتند.

وی با بیان اینکه جانبازان خود را وقف دفاع از اسلام و ولایت کرده اند، افزود: با توجه به جنگ نرم دشمنان اسلام امروز جانبازان ما نقش مهم و محوری را در دفاع از اسلام، انقلاب، نظام و تحقق اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و قطعا با رهنمودهای خود می توانند مسئولان را در رسیدن به اهداف عالی نظام یاری کنند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران ما در دفاع مقدس صحنه هایی ناب از خودگذشتگی‌ را به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند استکبار جهانی در جنگ سخت به پیروزی دست یابد و بر همین اساس، ضرورت دارد این جلوه‌ها و زیبایی‌ها به نسل های آینده منتقل شود تا مبادا به مرور زمان این روایت‌ها دچار تحریف شده و حقایق دوران دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: امروز باید با اجرای برنامه‌ها مختلف در راستای آشناسازی نسل جوان با رشادت‌های شهدا و ایثارگران بصیرت افزایی را در بین نسل جوان رقم زد و برای تحقق این مهم باید از ظرفیت عظیم جانبازان هشت سال دفاع مقدس بهره مند شد چراکه جانبازان و ایثارگران آیات و نشانه‌های انقلاب هستند.

صفرخانلو اضافه کرد: مردم شهرستان لنجان همگام با دیگر غیور مردان میهن اسلامی با تمام توان در جنگ تحمیلی حضور یافتند و با اهداء۷۵۰ شهید، دو هزار ۲۰۰ جانباز، ۱۳۰ آزاده و ۱۲هزار خانواده ایثارگر نشان دادند همواره گوش به فرمان ولایت فقیه خود هستند.

وی عنوان کرد: حضور در بین جانبازان و ایثارگران باعث می شود نیرویی مظاعف برای خدمت به مردم به مسئولان منتقل شود بر همین اساس قطعا در طول سال برنامه‌های خاصی را برای سرکشی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران در نظر خواهیم گرفت چرا که این عزیزان همواره در تاریخ پرفراز و نشیب میهن اسلامی خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارایه داده‌اند و بازدید از خانواده شهدا برای مسئولان نشاط انگیز بوده و از سوی دیگر با مشکلات آنان از نزدیک آشنا می‌شویم.

کد خبر 342010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.