تابوی شکست‌ناپذیری استکبار جهانی در هم شکسته شد

لنجان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت:تابوی قدرت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان و منطقه شکسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الله صفرپور در نشست با مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تا به امروز با تمام قوا در تمامی صحنه ها حضور یافته و با پیروی از ولایت فقیه و تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ تلاشی برای برطرف شدن مشکلات و از بین بردن تهدیدهای دشمن دریغ نکرده و قطعا در ادامه مسیر نیز ثابت قدم بوده و از انقلاب و اسلام ناب محمدی دفاع خواهد کرد.

وی افزود: اگر امروز شاهد هستیم دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی در هراس هستند و هر روز سناریوهای مختلفی را در راستای تغییر ساختار انقلاب اسلامی طراحی می کنند به دلیل آن است که فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی در سطح بین المللی و در راستای تحقق اهداف تمدنی خود بیشتر از گذشته رشد فزاینده داشته و به همین علت دشمن در راستای تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی برنامه ریزی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با الگوپذیری از اسلام ناب محمدی (ص) از همان آغاز شکل گیری، در مقابل نظام مهندسی شده سلطه قرار گرفت و ماهیت و جغرافیا و امنیت نظام استکباری سلطه را به خطر انداخت، به همین دلیل با موجی از تهدیدات و توطئه‌های پیچیده، مداوم، گسترده و سازمان یافته دشمنان با هدف نابودی، تحریف و استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: امروز به برکت مدیریت هوشمندانه و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری شاهد شکست دشمن در رسیدن به اهداف و توطئه های خود هستیم و باید توجه داشت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌های انقلاب با قوت وارد شده است و نه تنها در صحنه نظامی بلکه در امور سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و علمی و... پاسداران همچون همیشه پیروز میدان بوده‌اند.

صفرپور اضافه کرد: امروز دشمن تلاش می کند ارکان جمهوری اسلامی را سست کند و بر همین اساس شاهد هم افزایی عیادی استکبار در راستای خارج کردن قطار انقلاب اسلامی از مسیر خود هستیم، آنها وقتی که در جبهه های مختلف مخصوصا در جبهه سخت و نیمه سخت با شکست روبه رو شدند تا تغییر ساختار جمهوری اسلامی را رقم بزند امروز توطئه تاثیر بر افکار عمومی و ایجاد سرخوردگی در جمهوری اسلامی را دنبال می کنند.

وی عنوان کرد: مستکبران جهان در تلاش هستند تا با تضعیف اراده ملت و کاهش اعتماد مردم نسبت به حاکمیت، درک صحیح واقعیت ها را در بین مردم کاهش دهد تا بتوانند در القاء ناکارآمدی نظام آن هم به دلیل کسب موفقیت های مختلف در جبهه های علمی، صنعتی، فرهنگی و...موفق شوند.

صفرپور تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی ولایت و جان نثاران مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به سمت صیانت از انقلاب اسلامی آن هم با ایجاد عمق استراتژیک از طریق جذب و سازماندهی زیرساخت های فکری، فرهنگی مردمی، کمک به توسعه فرهنگ انقلابی، اسلامی، ملی و کمک به آبادانی و سازندگی کشور و همچنین هم افزا کردن دستگاه ها در راستای افزایش کارآمدی معطوف کرده تا با حفظ وحدت و انسجام ملی در راستای کادرسازی برای آینده انقلاب بتواند قدم بردارد.

وی تاکید کرد: امروز ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بهره‌گیری از تمام اقشار و ظرفیت های خود آمادگی لازم را در خصوص فعال کردن مراکز راهبردی، هیئت‌های اندیشه‌ ورز و کارگروه‌های تخصصی را برای کمک به مسئولان در حوزه‌های مجازی، اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی را دارد تا بتوانیم به قله های موفقیت دست پیدا کنیم.

کد خبر 342007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.