امروز دشمنان از ابهت سپاه واهمه دارند

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:دشمنان نظام مقدس جمهوری نقش سپاه را به خوبی در هشت سال دفاع مقدس و دیگر صحنه های حساس لمس کرده‌اند و بر همین اساس امروز از قدرت ایمان و اقتدار پاسدارن ما واهمه سنگینی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان اظهار کرد: امام خمینی(ره) با بینش الی خود دستور تشکیل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را صادر کردند و ماموریت الهی و بزرگی را بر عهده پاسداران نهادند و امروز شاهد هستیم پاسداران ما با الگوپذیری از اباعبدالله الحسین(ع) مشغول به حفاظت از مرزهای جغرافیای و اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از ابهت سپاه واهمه دارند، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری نقش سپاه را به خوبی در هشت سال دفاع مقدس و دیگر صحنه های حساس لمس کرده‌اند و بر همین اساس امروز از قدرت ایمان و اقتدار پاسدارن ما واهمه سنگینی دارند بنابر این دست به اقدامات مختلفی می زند تا شاید بتواند خدشه ای به اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی وارد کند.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار کشور است،  تصریح کرد: اقتدار امروز سپاه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، دفاعی و فرهنگی زبان زد بوده و این قدرت دشمن را به واهمه انداخته است و این به خوبی نشان می دهد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی موفق شده اند مسئولیتی را که بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) در دوش آنها قرار داده بود به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین علت ها و بحث هایی که سپاه پاسداران جمهوری تسلامی ایران را از دیگر نیروهای نظامی جهان متمایز کرده است عمق باور پاسداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، البته ارتش قهرمان و نیروی انتظامی جان برکف ما نیز همینگونه بوده و هستند و این مهم یکی از عوامل مهم امنیت کشور است.

صفرخانلو با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تداوم انقلاب اسلامی، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزدر عرصه های گوناگون کشور به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و خستگی ناپذیر تبدیل شده است و این مهم تنها به دلیلی نگاهی است که سپاه پاسدارن با اسلام ناب محمدی و پرچمی که پس از هزار و ۴۰۰ سال برافراشته شده ویژه و وصف ناپذیر است دارد.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از پیشگامان تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند نقشی تاثیرگذاری را در تحقق راهبردهای تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری داشته باشد و می تواند در فرهنگ سازی در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: با توجه مسئولیتی سنگینی که امروزبر عهده ما مسئولان قرار دارد بیشتر از دیگران در معرض خطر قرار سقوط قرار داریم بر همین اساس امروز باید به سمت تقویت باورهای دینی حرکت کنیم و پاسداران ما نقش مهمی را در تقویت باورهای دینی دارند که تحقق ان را باید بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 342006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.