آدرس منازل معلولان برای امدادرسانی در مواقع بحران تهیه شد

مشاور و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: محدودیتی برای ارائه خدمات به معلولان نداریم و وظیفه ذاتی خود می‌دانیم هرچه در توان داریم به معلولان کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، مصحفی در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های غیردولتی و افراد دارای معلولیت با مدیران شهری که در سالن شهدا شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تعدادی از تشکل‌های مرتبط با معلولان درخواست اختصاص فضا برای استفاده معلولان در فرهنگسراها را داشته‌اند که در این زمینه نیز محدودیتی نداشته و آمادگی داریم فضاهایی را در فرهنگسراها در اختیار معلولان قراردهیم.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهدمقدس نیز در ادامه این نشست گفت: سازمان فرهنگی آمادگی دارد فضایی را جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای معلولان در اختیار تشکل‌ها قرار دهد.

رضا دانای افزود: در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی برای آشنایی جامعه با نیازها وتوانمندی‌های معلولان اقداماتی انجام داده و خواهد داد.

وی اضافه کرد: همچنین این آمادگی را داریم که بسته‌های فرهنگی و آموزشی را در رابطه با معلولان نیز تهیه کرده و در اردوهایی که برگزار می‌شود در اختیار تشکل‌های معلولان قراردهیم.

مشاور معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در ادامه این نشست از ارائه خدمات ویژه به معلولان جسمی حرکتی خبر داد و گقت: معاونت خدمات شهری لیست آدرس منازل معلولان جسمی و حرکتی را تهیه کرده که در هنگام بارش برف و آبگرفتگی نسبت به بازگشایی و پاک‌سازی مقابل منزل آنها اقدامات لازم انجام شود.

حمیدرضا باقری افزود: همچنین منازل معلولان جسمی و حرکتی شناسایی شده و در اختیار سازمان آتش‌نشانی قرار گرفته تا درصورت بروز حادثه‌ای اقدامات و خدمات مناسب صورت پذیرد.

کد خبر 341991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.