۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کوچ ادارات شهرضا از تلگرام

شهرضا – فرماندار شهرضا با اشاره به صدور دستورالعمل منع ارایه اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در پیام‌رسان‌هایی که سرور آن‌ها در خارج از کشور قرار دارد، گفت: این دستورالمعل همچنان وجود دارد و لازم است ادارات شهرستان از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» تصریح کرد: پذیرفته نیست که جوانان کشور بیکار باشند، اما باز هم کالای خارجی مصرف کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی تنها محدود به کالاهای مادی نیست، اظهار کرد: لازم است تا از همه تولیدات داخلی در همه بخش‌ها، حمایت شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف کلان نظام، سیاست‌های مختلفی در شهرستان‌ها اعمال می‌شود، گفت: این راهکارها براساس توانمندی‌ها، امکانات و ظرفیت‌های هرمنطقه اتخاذ می‌شود.

رفیعی‌نژاد ادامه داد: در سال ۹۷ تأمین امنیت همه‌جانبه ازجمله در بخش‌ اقتصادی و حفظ و ایجاد وحدت فکری و عملی، به عنوان مهمترین دستورکار مسئولان شهرستان، در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت موجود در کشور در منطقه بی‌نظیر است، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا فعالان هربخش بتوانند با آسودگی خیال و فارغ از مسائل مختلف، به کار خود ادامه دهند و نگران چیزی نباشند.

فرماندار شهرضا با اشاره به تشدید بحران خشکسالی اظهار کرد: خشکسالی بحرانی است که از قرن‌ها قبل در ایران وجود داشته است تاجایی که کوروش نیز خشکسالی را در کنار دشمن و دروغ، از آفت‌های کشور برشمرده است.

رفیعی‌نژاد گفت: ظرفیت بالایی که در مسئولان وجود داشته است باعث شده تا معضلاتی همچون جنگ تحمیلی به خوبی مدیریت شود، بنابراین باید ایمان داشته باشیم که بحران خشکسالی نیز قابل مهار است.

وی تصریح کرد: هرچند ایرادات مدیریتی باعث افزایش تبخیر آب و تشدید بحران خشکسالی شده است، اما نباید این مسئله به‌گونه‌ای مطرح شود که مردم گمان کنند نمی‌توانیم با آن مقابله کنیم.

فرماندار شهرضا از تغییر نظام ارزیابی عملکرد مدیران ایرن شهرستان خبر داد و افزود: در نظام نوین ارزیابی، حضور مدیران در روستاها و ارایه خدمات ویژه به مردم این مناطق بادقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رفیعی‌نژاد اظهار کرد: لازم است از اقتصاد غیرکشاورزی در مناطق روستایی حمایت شود، برای این مسئله نیز لازم است تا شناسنامه هرروستا حاوی اطلاعات جمعیتی، معضلات موجود و برنامه زمانبدی شده آینده، تدوین شود.

وی با اشاره به صدور دستورالعمل منع ارایه اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در پیام‌رسان‌هایی که سرور آن‌ها در خارج از کشور قرار دارد، تأکید کرد: این دستورالمعل همچنان وجود دارد و لازم است ادارات شهرستان از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنند.

کد خبر 341970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.