ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش‌آموزان خوانساری

خوانسار- مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: طرح "وارنیش فلورایدتراپی" برای ۲۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی شهرستان خوانسار به صورت رایگان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، مسعود قیصری در آیین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید شجاعی این شهرستان اظهار کرد: تحرک و ورزش کردن نیاز همه دانش آموزان است و باید از هم اکنون برای سلامتی بدن ورزش را سرلوحه خود قرار دهید.

وی سلامت جسم سبب سلامتی روان و رشد فکری دانش آموزان می‌شود، افزود: پیاده روی برای سلامت بدن مفید است، پس می توان برای فرهنگ سازی در این موضوع مسیر خانه تا مدرسه را دانش آموزان پیاده طی کنند چراکه این خود یک فعالیت در طول روز حساب می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت با هماهنگی  شبکه بهداشت و درمان خوانسار از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با همکاری آموزش و پرورش خوانسار ۲۲ دندان پزشک  با استقرار ۲۰ دستگاه یونیت به همراه تجهیزات مورد نیاز به انجام معاینات و خدمات  دندان پزشکی  به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان پرداختند.

وی افزود: معاینه، فیشور سیلنت، جرم‌گیری، ترمیم، کشیدن دندان‌های پوسیده و ارنیش تراپی، گرفتن عکس دندان‌ها از جمله این خدمات بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: ۲۰۰ نفر از دانش آموز مقطه ابتدایی شهرستان از مزایای  رایگان طرح "وارنیش فلورایدتراپی" بهره‌مند شدند./

کد خبر 341964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.