فراکسیون زنان مجلس برخورد گشت ارشاد به یک زن جوان را پیگیری می کند

شهرضا - عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: فیلمی از برخورد مأمور گشت ارشاد با یک زن جوان در فضای مجازی منتشر شده است که درباره جزئیات آن اطلاع درستی نداریم، اما این اقدامات زیبنده کشور نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر احتمال فیلترینگ تلگرام، تأکید کرد: باید پیش از ورود یک فن‌آوری جدید به کشور، درمورد آن فرهنگسازی شود.

وی با بیان اینکه منع استفاده از فن‌آوری‌های نوین کار درستی نیست، تصریح کرد: فیلترینگ تلگرام به دلیل آسیب‌هایی است که در این زمینه متوجه کشور شده است، بنابراین نباید از این مسئله برداشتی صرفا سیاسی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ۲۰۰ میلیون کاربر تلگرام، ۴۰ میلیون نفر ایرانی هستند، اظهار کرد: فضای مجازی اقتصاد، مسائل اجتماعی و حتی فضای سیاسی کشور را تحت تأثیر قرار داده است.

محمودی ادامه داد: ترویج استفاده و خرید ارز مجازی باعث خروج یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار ارز از کشور شد این مسئله در کنار سایر پیامدهایی است که استفاده از فضای مجازی به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: اگر شفافیت کافی در مورد مسائل مختلف در کشور وجود داشت از برداشت‌های سیاسی در مورد اقدامات گوناگون جلوگیری می‌شد.

اقدامات فرا قانونی محکوم است

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: به تازگی فیلمی از برخورد مأمور گشت ارشاد با یک زن جوان در فضای مجازی منتشر شده است که درباره جزئیات آن اطلاع درستی نداریم، اما انجام این گونه امور زیبنده کشور نیست.

محمودی ادامه داد: فراکسیون زنان مجلس این مسئله را پیگیری می‌کند، همه افراد هم باید بدانند که در کشور ما قانون حاکم است و انجام این دسته اقدامات در شأن ضابطان قضایی و موقعیت داخلی و خارجی کشور نیست.

وی با اشاره به تصویب طرحی مبنی بر ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی در فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: باید زمینه مناسب برای گردش نخبگان در کشور فراهم شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد خواسته یا ناخواسته به دنبال ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم هستند، تصریح کرد: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و اگر یأس و ناامیدی در میان آنان نهادینه شود، ضربات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

محمودی با بیان اینکه مسئولان باید امیدوارانه سخن بگویند، تأکید کرد: آنان باید بدانند که جایگاهی که اشغال کرده‌اند، فقط برای خدمت به مردم است و نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است.

کشاورزان جنوب استان با بحران کم‌آبی مواجه هستند

وی با اشاره به تشدید بحران خشکسالی در مناطق مختلف کشور، گفت: استان اصفهان در کانون این بحران قرار دارد، بنابراین مسئولان این استان، باید برای مدیریت شرایط موجود تلاش بیشتری داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تبعیض بین کشاورزان در شرایط خشکسالی را عامل تشدید کننده نارضایتی آنان دانست و افزود: مسئولان استانی باید در طرح‌های حمایتی از کشاورزان، مناطق جنوبی و شمالی استان را هم در نظر داشته باشند.

محمودی تصریح کرد: متأسفانه روستاها فراموش شده‌اند و ثمره چنین وضعیتی، تخلیه این مناطق از سکنه و افزایش حاشیه نشینی در شهرها بوده است.

وی با اشاره به آغاز پروژه تکمیل فاضلاب شهرضا از ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مستمر، دستگاه‌های هوازی تصفیه خانه نصب شده تا در این مرحله مشکل مردم محلات جرم‌افشار، منوچهرآباد و نسیم‌آباد برطرف شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های راهسازی در مناطق مختلف شهرستان شهرضا، گفت: آغاز مراحل اجرایی ساخت تقاطع غیرهمسطح «بسیج»، «منظریه» و ورودی جرم‌افشار و منوچهرآباد و تکمیل فاز اول پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا – اصفهان، از جمله این طرح‌ها است.

محمودی تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی شهرستان، پس از رایزنی فراوان با مسئولان ارشد کشوری و اخذ ردیف‌های اعتباری مختلف مصوب شده است و از این پس باید مسئولان اجرایی شهرستان نیز پیگیر اجرای این مصوبات باشند.

کد خبر 341962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.