اصلاح طلبان مجدانه پیگیر اهداف دولت و مطالبات مردم هستند

سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان در جهت هم افزایی و اجرایی شدن خواسته های اعضا در قالب قانون عمل می کند و در نشستهای خود می کوشد در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی رییس جمهور و مسئولان استانی حرکت کند.

حیدر علی حجتی در رابطه با نشست هفته گذشته رؤسای شوراهای هماهنگی شهرستانهای استان اصفهان، به خبر نگار ایمنا گفت: این نشستها معمولا به صورت ادواری بین اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کمیته ای به نام «شهرستانها» دارد که متشکل از  نیروهایی است که در جهت اهداف و تفکرات دولت حرکت می‌کنند؛ این گروه‌ها در دوره بعد از انتخابات در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به فعالیت می پردازند.

حجتی با بیان اینکه اصلاح طلبان مجدانه پیگیر اهداف دولت و مطالبات مردم هستند، افزود: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان در جهت هم افزایی و اجرایی شدن خواسته های اعضا در قالب قانون عمل می کند و در نشستهای خود می کوشد در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی رییس جمهور و مسئولان استانی حرکت کند.

سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این نشست معمولا مسائل و مشکلاتی که اعضای شورای هماهنگی با آنها مواجهه هستند مطرح می شود و در نشست اخیر نیز گلایه ها و درد دلهایی که آنها در حوزه انتصاب مدیران شهری داشتند، مطرح شد.

 سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان اصفهان خاطر نشان کرد: در نهایت قرار شد مدیران استان جلسه ای با نمایندگان شورای اصلاح طلبان شهرستانها داشته باشند و مشکلات آنها را مد نظر قرار دهند.

حجتی با بیان اینکه در این نشست راه حلهای آینده نگری و راهکارهایی برای حل مشکلات آینده استان نیز ارائه شد، تأکید کرد: به نظر من لازم است مسئولان استان جلساتی با نمایندگان شهرستانها داشته باشند و مشکلات آنها را بشنوند تا این مشکلات در آینده به مسائل غیر قابل حل تبدیل نشود.

کد خبر 341956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.