پاسداران انقلاب اسلامی مایه مباهات ملت ایران هستند

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی مایه مباهات ملت ایران هستند، گفت:پاسداران ما در روزهای پس از انقلاب و در طول دفاع مقدس فعالیت های بزرگ و مهمی را انجام دادند و با الگوپذیری از اباعبدالله الحسین(ع) فداکاری و رشادت های زیادی را در صحنه های مختلف از خود به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در دیدار با جانبازان بازنشسته سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی اظهار کرد: سپاه نهادی انقلابی و مردمی است که تشکیل آن از تدابیر به جای حضرت امام خمینی(ره) به شمار می آید و با تشکیل این نهاد مقدس جوانان غیور این مرز و بوم با بصیرت از ولایت فقیه زمان خود اطاعت کردند و پیروان صدیق ولایت فقیه دور هم جمع شدند و نهاد مقدسی را پی ریزی کردند.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی مایه مباهات ملت ایران هستند، افزود: پاسداران کشور در روزهای پس از انقلاب و در طول دفاع مقدس فعالیت های بزرگ و مهمی را انجام دادند و با الگوپذیری از اباعبدالله الحسین(ع) فداکاری و رشادت های زیادی را در صحنه های مختلف از خود به نمایش گذاشتند.

فرماندار شهرستان لنجان ادامه داد: آحاد مردم جامعه و به خصوص جوانان ایران اسلامی امروز در سایه رشادت‌های رزمندگان اسلام است که توانسته‌اند با افتخار و عزت تمام در عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی در جهان افتخارآفرینی کنند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شهدای ما افرادی بودند که برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و کیان ایران اسلامی جان و مال ملت، جان شیرین خود را فدا کردند.

صفرخانلو اضافه کرد: در هر جامعه ای که فرهنگ شهید و شهادت به درستی تبیین، درک و عملیاتی شود، دشمنان اسلام چاره ای جزء عقب نشینی و شکست نخواهند داشت و امروز نیز باید بیش از پیش این مهم را مورد توجه قرار داد.

وی عنوان کرد: مردم شهرستان لنجان نیز همچون دیگر مردم میهن اسلامی با تمام توان در جنگ تحمیلی حضور یافتند و با اهداء۷۵۰ شهید، دو هزار و ۲۰۰ جانباز، ۱۳۰ آزاده و ۱۲ هزار خانواده ایثارگر برگ زرینی را در دفتر تاریخ به ثبت رساندند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی برای جامعه ما هستند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا ملت سربلند و آبرومند است چراکه  فرهنگ دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای جهانیان به ارمغان آورده است.

وی متذکر شد: تکریم خانواده ایثارگران و شهدا، تجلیل از انسانیت و ایثار است چرا که آنان کسانی هستند که در برابر ناملایمات و سختی‌ها، صبر و مقاومت کرده‌اند و همگان باید احترام خانواده شهدا و ایثارگران را حفظ کنند.

صفرخانلو گفت: تکریم از خانواده ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی تشکر از زحمات آنها در راستای حفظ اسلام و انقلاب و سرمایه‌ای است که سبب گسترش فرهنگ شهادت طلبی می‌شود و کشور را در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان بیمه می‌کند.

وی افزود: شهیدان و خانواده های آنها باعث افتخار و عزت کشور هستند و ما نیز بر سر سفره آنها نشسته ایم و از رشد و بالندگی ایران اسلامی از برکت ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان است.

کد خبر 341922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.