۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
به جوانان میدان دهید

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: سخت ترین شرایط کشور را جوان های این کشور به بهترین شکل مدیریت کردند، اما در شرایط کنونی آن گونه که شایسته است شاهد حضور نسل جوان در بدنه مدیریتی کشور نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: جوانان پرشور، انقلابی و با تجربه ای داریم که اگر به آن ها میدان داده شود، شاهد حل بخش زیادی از مشکلات کشور در عرصه های مختلف خواهیم بود.

حسناتی هراس از دشمن را برای مومنان بی دلیل دانست و اضافه کرد: حوادث منطقه در کشورهایی مانند سوریه که با پیروزی های چشمگیر محور مقاومت همراه بود را باید نمونه دیگری از قدرت ایمان در برابر تمامی توطئه ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: دشمنان به دلیل وجود بعضی ضعف ها، نسبت به اعمال فشار بیشتر در حوزه اقتصادی تاحدودی امیدوار شده اند که عبور از این شرایط نیازمند تلاش و حمایت جدی تر مسئولان در موضوعاتی چون تحقق اصول اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی خواهد بود.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به روز جانباز خاطرنشان کرد: جانبازان با غیرت کشور تاکنون تلاش های زیادی در مسیر تثبیت و تداوم نظام اسلامی داشته اند و در تمامی مقاطع حساس پس از انقلاب نیز سربلند بیرون آمده اند.

خطیب نماز جمعه نجف آباد گفت: هنوز در میانه راه هستیم حضرت امام با برپایی انقلاب اسلامی توانست جلوی حرکت سریع انسانیت به سمت نابودی را بگیرد، اما هنوز در این مسیر کارهای زیادی بابد انجام داد تا این حرکت تکمیل شود.

حجت الاسلام حسناتی اضافه کرد: جنگ افروز و توسعه طلب نیستیم، ظلم نیز نخواهیم پذیرفت و حمایت از مظلومان عالم در هر کجا که باشند را وظیفه خود می دانیم.

کد خبر 341909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.