افراد سودجو بدانند بر عهد خود ایستاده ایم

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: بعضی از اصولگراها و اصلاح طلب های شهر فقط به فکر منافع خود هستند، اما آن هایی که علیه امام جمعه و نهاد امامت جمعه نطنز توطئه می کنند بدانند که بر عهد خود پایدار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه پاسداران در عصر غیبت امام زمان(عج) توفیق سربازی ولایت و پاسداری از حریم اسلام را پیدا کردند، گفت: باید پاسداران قدر این موهبت را بدانند.

امام جمعه نطنز با اشاره به روز جانباز افزود: همه باید قدردان جانبازان سرافراز بوده و تکریم و توجه به آنان را یک وظیفه ذاتی، اخلاقی و انقلابی بدانیم.

وی با اشاره به سالروز شکست حمله امریکا به طبس گفت: این شکست یکی از معجزات الهی بود و امروز نیز علی رغم تمام دشمنی های آمریکا، نظام اسلامی مقتدرتر از هر زمانی روی پای خود ایستاده و در برابر شدیدترین هجمه های اقتصادی قرار دارد، اما هرگز کمر خم نکرده است.

خطیب جمعه نطنز با بیان اینکه مهار قدرت موشکی و نظامی ایران،  نفوذ منطقه ای ایران، پیشرفت های علمی و هسته ای کشور، مهار توان سایبری کشور و نیز برهم زدن انسجام داخلی از طریق آشوبگران و تضعیف موقعیت رهبری از طریق شبه افکنی و مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) از طریق مدل سازی اسلام میانه رو در عربستان از جمله دشمنی های غرب با ایران اسلامی بوده است، گفت: این تهاجم های بی سابقه سبب قدرت روز افزون کشور شده است، چرا که پشتوانه این انقلاب همان قدرتی است که در کودتای طبس سبب شکست آمریکایی ها شد.

امام جمعه نطنز در ادامه خطبه از مسئولان کشور خواست تا با نفی فرهنگ اشرافیگری و تلاش فراوان، مشکلات موجود جامعه را رفع کرده و نظام را در برابر توطئه های داخلی و خارجی بیمه کنند.

امینی با بیان اینکه نزدیک به ۳۰ سال است که در شهرهای مختلف به عنوان امام جمعه به انقلاب خدمت کرده است، افزود: بیش از ۱۰۰ مورد در طول سه سال و نیم حضور در شهر نطنز در شبکه های مجازی علیه نهاد امامت جمعه و شخص امام جمعه توهین و افترا صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: نماز جمعه حیثیت مردم است و کسی نمی تواند مانع حضور مردم در این فریضه سیاسی و عبادی شود و برخی از افراد با تعصب های جاهلی مدام از لزوم بومی بودن مسئولان سخن گفته می شود، این افراد به دنبال شهرت طلبی و دنیاپرستی خود در شبکه های اجتماعی این تلاش ها را انجام می دهند.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: بعضی از اصولگراها و اصلاح طلب های شهر فقط به فکر منافع خود هستند، اما آن هایی که علیه امام جمعه و نهاد امامت جمعه نطنز توطئه می کنند بدانند که بر عهد خود پایدار خواهیم بود و چه بخواهند و چه نخواهند مصلای نماز جمعه نیز برخلاف تمام کارشکنی ها نیز ساخته خواهد شد.

کد خبر 341908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.