شناخت جوانان از عملکرد سپاه در دهه چهارم انقلاب یک ضرورت است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: شناخت نهاد انقلابی سپاه از جهت ماهیت، نقش‌ها و عملکردها برای مردم و به ویژه جوانان در دهه چهارم انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با بیا اینکه پاسداری یک فرهنگ است و این فرهنگ عزت و افتخار بوده، اظهار کرد: اعیاد شعبانیه به روز پاسدار، جانبازان و آزادگان که نمادهای عزت و شرف و استقلال این کشور هستند، نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه غیور مردانی که با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود در عرصه های مختلف از جمله سال های دفاع مقدس، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن، عزیز اسلامی برقرار و پابرجا کرده اند، گفت: پاسداران همیشه در حساس ترین لحظه های تاریخ از میان خلق  برمی خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام بر می دارد.

وی افزود: در شرایطی که سپاه در کانون تهاجم بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی و تمام جریان های ضد انقلاب و برخی دوستان نادان قرار گرفته، شناخت این نهاد از جهت ماهیت، نقش‌ها و عملکردها برای مردم و به ویژه جوانان در دهه چهارم انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

امام جمعه بادرود با اشاره به روز ملی کارآفرینی اظهار کرد: اگر مسئولان خواهان حل مشکلات موجود در حوزه اقتصادی هستند باید زمینه برای اتحاد اقشار مختلف مردم برای برطرف کردن موانع موجود را فراهم سازند.

وی بر ضرورت حمایت از کارآفرینان در کشور تاکید کرد و افزود: مهم ترین گام در راه تحقق شعار سال، مبارزه با قاچاق کالا است، باید خرید کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود به عنوان یک ضد ارزش شناخته شود و البته کارآفرین نیز باید وظیفه خود در تولید یک کالای خوب و با قیمت مناسب را به درستی انجام دهد.

کد خبر 341907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.