سند جامع گردشکری اصفهان تدوین شود

رییس کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان به لزوم تدوین سند گردشگری استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه اقدامات حوزه گردشگری استان به صورت سلیقه‌ای و جزیره‌ای انجام می‌شود و باید طرح جامعی تدوین و همه دستگاه‌ها بر اساس آن عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت شامگاه پنجشنبه در دیدار تیم مدیریت شهری و شورا با استاندار اصفهان با بیان اینکه بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان از بودجه سه هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است، اظهار کرد: این در حالی است که برای تکمیل پروژههای نیمه تمام این شهر به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با بیان اینکه با این میزان تخصیص بودجه به پروژه‌های عمرانی ۱۰ سال زمان برای تکمیل این پروژه‌ها لازم است، افزود: از این رو باید بستر ورود بخش خصوصی به بهره برداری از پروژه‌های شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

رییس کمیسیون اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بخش اعظمی از شرکت‌های سرمایهگذاری اصفهان در خارج از این استان دفتر دارند و فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: باید رویکرد استقبال از سرمایهگذاران در اصفهان تغییر یابد.

وی افزود :همچنین باید توجه داشت که سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده به خوبی پرداخت نمی‌شود و باید این امر در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

ملت همچنین به لزوم تدوین سند گردشگری استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه اقدامات حوزه گردشگری استان به صورت سلیقه‌ای و جزیرهای انجام می‌شود و باید طرح جامعی تدوین و همه دستگاهها بر اساس آن عمل کنند.

وی همچنین به لزوم بازنگری در سند جامع استان اصفهان اشاره کرد و گفت: باید این سند به گونه‌ای بازنگری شود که هماهنگی و انسجام همه دستگاهها را داشته باشد که بتوان توسعه پایدار را در همه بخش‌ها داشته باشیم.

کد خبر 341901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامران هارونی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    0 0
    باسلام پیشنهاد می شود در خصوص تهیه سند جامع گردشگری اصفهان ۲گروه مشاور یکی استفاده از بدنه میانی دستگاهها(کارشناسان و کارشناسان ارشد دستگاههای مرتبط و بخش خصوصی ) و یکی استفاده از مسولین بالازد۶ دستگاهها استفاده شود با تشکر هارونی کارشناس مسول گردشگری استان اصفهان