سیاست‌گذاری‌های غلط فرهنگی شهروندان اصفهان را افسرده کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخلاف باور برخی مبنی بر اینکه خشکی زاینده رود منجر به افسردگی مردم اصفهان شده است باید بدانیم که سیاستگذاری‌های غلط در مباحث فرهنگی منجر به افسردگی شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مقدری شامگاه پنجشنبه در دیدار تیم مدیریت شهری با استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز  متاسفانه در برخی دوران‌ها حاکمان کارهایی میکنند که منجر به نارضایتی مردم می‌شود، اظهار کرد: این در حالی است که قائدتاً در شهرهایی مانند اصفهان که مهد فرهنگ و تمدن است می‌توان بخشی از این تنش‌ها را کاهش داد.

وی با بیان اینکه برخی از سیاستگذاری‌ها در اصفهان شهروندان این شهر را به سمت افسردگی سوق داده است، اضافه کرد: بسیاری این افسردگی را به خشکی زایندهرود ارتباط می‌دهند و این در حالی است که گلوگاههای ایجاد شده به واسطه سیاستگذاری‌های اشتباه ریشه این افسردگیهاست.

سخنگوی  شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پس از دستور استاندار در راستای برداشتن محدودیت‌های برگزاری کنسرتها شاهد ایجاد فضای شادی و نشاط بهتری در شهر اصفهان هستیم، گفت: از بهمن ماه تا امروز هر هفته در شهر اصفهان شاهد برگزاری کنسرت بودیم که بسیار مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای فضای تفریحی شهر اصفهان در راستای توسعه شادی و نشاط در جامعه بوده است، افزود: مردم می‌بینند که با اندک بودجه می‌توان بهترین برنامهها را برای شهروندان اجرا کرد.

مقدری با تاکید بر اینکه ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه می‌تواند آشتی نسبی را بین حاکمان و مردم ایجاد کند، اضافه کرد: ایجاد این فضا را مدیون همکاری شهرداری، شورای شهر و دستگاههای دولتی به ویژه مدیریت استان هستیم.

وی تصریح کرد: علی‌رغم همه کم لطفیهای دولت به اصلاح طلبان ما دستاوردهای خود را برای همه نظام میدانیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه چنانچه حمایت‌های دولت در برابر فشارهایی که به ما وارد می‌شود را نداشته باشیم مجدداً یاس و ناامیدی به جامعه بر میگردد، افزود: برای این امر نیازمند حمایت همه جانبه هستیم.

کد خبر 341899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.