روند برگزاری جشنواره کودک بهبود می یابد

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصلاحات مورد نیاز در بهبود برگزاری جشنواره کودک در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن شامگاه پنجشنبه در دیدار تیم مدیریت شهری و شورا با استاندار اصفهان ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار اصفهان نسبت به حل معضل آب استان اظهار کرد: اگر در دوره‌های گذشته نیز به این اندازه پیگیری صورت می گرفت اکنون در شرایط بحرانی به سر نمی‌بردیم.

وی با بیان اینکه احیای گذر فرهنگی تاریخی چهارباغ از مهم‌ترین برنامههای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان است، تصریح کرد: برای این امر در شورای شهر مصوبه‌ای را در خصوص تعیین مدیریت واحد برای این مجموعه داشتهایم که نتایج خوبی را به دنبال دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توجه به رویدادهای فرهنگی جهانی در اصفهان از دیگر اولویت‌های شورای شهر است، افزود: برای این امر روند برگزاری جشنواره کودک را که سال ها است به ثبت یونسکو  رسیده و در شهر اصفهان ماندگار شده بهبود می بخشیم.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از سازمان‌های مردم نهاد از دیگر اولویتهای شورای شهر اصفهان است، گفت: ما در نظر داریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و رویدادهای مختلف تا حدی نبودِ رودخانه زاینده رود را جبران کنیم.

روشن با بیان اینکه توجه به موسیقی، تئاتر و توسعه این دو هنر در شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: همکاری استانداری در این زمینه منجر به کسب موفقیت‌های خوبی تاکنون در شهر اصفهان شده است.

کد خبر 341892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.