فعالیت های نمایشی گذشته، شهرداری را از بافت فرسوده غافل کرده بود

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۵۰ درصد مردم اصفهان با بافت فرسوده درگیر هستند و این بافت منجر به توسعه افقی اصفهان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی شامگاه پنجشنبه در دیدار مدیریت شهری و شورا با استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات محیط زیستی در اصفهان زندگی مردم را تهدید می‌کند، اظهار کرد: برای این امر باید چارهای جدی در سطح ملی اندیشیده شود.

وی همچنین با بیان اینکه بخش زیادی از شهر اصفهان را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد، افزود: ۵۰ درصد از مردم اصفهان در بافت فرسوده زندگی میکنند و این بافت منجر به توسعه افقی شهر اصفهان شده است.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بحث مدیریت بحران بافت فرسوده چالش جدی است، اضافه کرد: بافت فرسوده گنج پنهانی است که اگر آن را به درستی بشناسیم می‌توانیم بهترین درآمد پایدار را برای شهرداری ایجاد کنیم.

  وی تاکید کرد: در گذشته شهرداری بیشتر به دنبال نمایش فعالیت‌هایش بوده و این امر منجر به عدم رسیدگی به بافت فرسوده شده است و این در حالی است که احیای این بافت بهترین کمک را به شهروندان دارد.

کد خبر 341888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.