کارنامه دولت و مدیریت شهری با جریان دایمی آب در زاینده‌رود سنجیده می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کارنامه فعالیت دولت تدبیر و امید و شهرداری و شورای شهر فعلی اصفهان با جریان دایمی آب در زاینده رود مساوی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی شامگاه گذشته در دیدار مدیریت شهری و شورا با استاندار اصفهان با بیان اینکه کارنامه فعالیت دولت تدبیر و امید و شهرداری و شورای شهر فعلی اصفهان با جریان دایمی آب در زاینده رود مساوی است، اظهار کرد: رییس جمهور در سفر تبلیغاتی خود برای انتخابات سال ۹۶ به جمعیتی که نه با اتوبوس و برای آب میوه بلکه با پای خود به میدان نقش جهان آمده بودند قول داد که آب به صورت دایمی در رودخانه جریان یابد و ما نیز انتظار داریم که این وعده محقق شود.

وی با بیان اینکه در چارچوب فعالیت‌های شهرداری و دیگر نهادهای دولتی نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم، افزود: در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی بیشترین ارتباط را با شهرداری دارد و به ویژه در بحث بهره برداری از مترو و رینگ چهارم ترافیکی باید این امر مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دو رای وحدت رویه برای بازنگری در حوزه پارکینگ‌ها و مشرفیت برای شهرداری صادر شده است، تصریح کرد: برای اجرای این دو رای نیازمند همکاری و عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی هستیم و این در حالی است که علی رغم همه پیگیری‌ها هنوز به نتیجهای نرسیده‌ایم.

کد خبر 341887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    0 0
    حرف حساب جواب نداره عمل داره کلن مدیریت این چهل سال با خشکی زاینده رود سنجیده میشه