اقدام داوطلبانه شهرداری اصفهان برای کاهش  ۵۰ درصد آب مصرفی فضای سبز

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در اقدامی داوطلبانه کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب در فضای سبز را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین شامگاه پنجشنبه در دیدار تیم مدیریت شهری و شورا با استاندار اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه تیم مدیریت شهری اصفهان در دوره پنجم شهرداری اصفهان را دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است، اظهار کرد: همچنین در این زمان میزان تحقق بودجه دو هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در شش ماه اول سال گذشته نیز ۲۰ درصد بود.

وی با بیان اینکه بیشترین بدهی‌های شهرداری در زمینه حقوق کارکنان بود، افزود: در شش ماه دوم سال جاری با تحقق بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری اصفهان توانستیم با کمترین تنش بخش زیادی از بدهی شهرداری به کارمندان را تسویه کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان بودجه ۹۷ این سازمان را نیز بر اساس دستور وزارت کشور تا قبل از بهمن ماه تدوین و تحویل استانداری داده است، اضافه کرد: می‌توان گفت هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بیش از ۵۰ ساعت زمان برای بررسی بودجه اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های بر زمین مانده شهرداری در اولویت فعالیتهای شهرداری قرار دارد، اضافه کرد: برای این امر هم‌افزایی خوبی را با دستگاههای مختلف داشتیم که مهم‌ترین نتیجه این تعاملات بهره برداری کامل از خط یک مترو در زمان مقرر بود.

معین با تاکید بر اینکه ما همه تلاش خود را برای ارایه کارنامه خوبی از اصلاح‌طلبان پس از چهار سال به کار خواهیم برد، گفت: دستیابی به عملکرد قابل قبول قابل دسترسی است و با عزم و اراده جمعی میتوان به این مهم دست یافت.

وی با تاکید بر اینکه احیای رودخانه زاینده رود مهم‌ترین تقاضای تیم مدیریت شهری از استاندار اصفهان است، گفت: ما در جریان پیگیریهای شما برای تحقق این امر هستیم و از فعالیت‌های شما نهایت قدردانی را داریم و در این زمینه همکاری تمام قد خود را نیز برای هر گونه اقدام مورد نیاز اعلام میکنیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری اصفهان در اقدامی داوطلبانه کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب در فضای سبز را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: برای این امر در جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر در هفته جاری با دعوت از مدیرعامل آب منطقه‌ای و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان همکاری خود را اعلام کردهایم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های تبلیغاتی شهرداری و شورای شهر در اختیار توسعه فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب قرار میگیرد، افزود: از سوی دیگر ما خواستار جلوگیری از برداشت ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب در بالادست هستیم و امیدواریم که این موضوع با جدیت دنبال شود.

کد خبر 341876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.