بازنگری در طرح تفصیلی شهر اصفهان تسریع یابد

شهردار اصفهان به لزوم بازنگری در طرح تفصیلی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: برای این امر ضروری است که اداره کل راه‌ و شهرسازی هر چه زودتر بازنگری این طرح را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی شامگاه پنجشنبه در دیدار تیم مدیریت شهری با استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری جلسات متوالی تیم مدیریت شهری با استاندار در پیشبرد کارها و  بهبود فعالیتهای شهرداری تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: ما برای حل مشکلات در بخش‌های مختلف به ویژه مترو، مشکلات کمیسیون ماده ۵، حلقه چهارم ترافیکی و ... نیازمند حمایتهای استاندار هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار هکتار فضای سبز در شهر اصفهان وجود دارد که سه هزار هکتار آن در اختیار شهرداری است، اضافه کرد: باید توجه داشت که بخشی از فضای سبز شهر اصفهان به ویژه درختان کهنسال هویت اصفهان است و پژمرده شدن آنها بسیار برای آینده اصفهان خطرناک است.

فضای سبز اصفهان پس از شرب در اولویت قرار گیرد

شهردار اصفهان با بیان اینکه ضروری است که فضای سبز اصفهان پس از تامین آب شرب در اولویت تخصیص آب قرار گیرد، گفت: در این راستا باید توجه داشت که شهرداری اصفهان همکاری‌های لازم را برای صرفهجویی در مصرف آب خواهد داشت.

وی  به وجود مشاغل مزاحم در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت باید مشاغل مزاحم از شهر اصفهان خارج شود. شرکت شهرک‌های صنعتی باید محلی مناسب را برای این جابجایی پیشبینی کند و در این زمینه نیازمند حمایت مدیریت استان هستیم.

نوروزی همچنین به لزوم بازنگری در طرح تفصیلی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: برای این امر ضروری است که اداره کل راه‌ و شهرسازی هر چه زودتر بازنگری این طرح را در دستور کار قرار دهد.

وی در خصوص همکاری استانداری اصفهان برای بهره برداری از سالن‌های اجلاس بینالمللی اظهار کرد: در گذشته برای اجرای این طرح تصمیماتی درست یا غلط گرفته شده است و بهتر است که برای بهره برداری این پروژه تصمیم‌گیری درستی انجام شود.

کد خبر 341874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.