با کمترین هزینه می‌توان تنیس روی میز را تجربه کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در روز جهانی تنیس روی میز دور هم جمع می‌شویم تا بگوییم با کمترین هزینه و در کمترین زمان می‌توان ورزش تنیس روی میز را تجربه کرد و لحظات شادی در کنار خانواده داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در حاشیه مراسم روز جهانی تنیس روی میز که عصر امروز (پنجشنبه) در ضلع جنوبی پل تاریخی خواجو برگزار شد، اظهار کرد: مراسم روز جهانی تنیس روی میز طی چهار سال گذشته در همین مکان برگزار می‌شد که با استقبال شهروندان و علاقه‌مندان به ورزش تنیس روی میز روبه‌رو بوده است.

وی ادامه داد: تنیس روی میز را می‌توان با کمترین هزینه در هر مکانی، حتی آپارتمان‌ها و فضاهای کوچک اجرا کرد.

سلطان‌حسینی هدف از برگزاری روز جهانی تنیس روی میز را ایجاد لحظات شاد و خوش برای شهروندان عنوان کرد و گفت: هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با همکاری سایر ارگان‌ها برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی یک ماهه داشته‌اند تا بتوانند بهترین لحظات را برای مردم اصفهان رقم بزنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز جهانی تنیس روی میز دور هم جمع شدیم تا به همه شهروندان بگوییم که با کمترین هزینه می‌توان لحظات شاد و مفرحی را در کنار یکدیگر و خانواده‌های خود تجربه کرد.

وی اضافه کرد: امروز یکی از بهترین سالن‌های تنیس روی میز که در ایران مانند آن وجود ندارد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان بازسازی شد که امیدوار هستیم در آینده میزبان رویدادهای مهم جهانی، بین‌المللی و ملی در خانه تنیس روی میز اصفهان باشیم.

کد خبر 341866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.