از قیمت گذاری روی کریم انصاری فرد تا پیشنهاد بوندسلیگایی

آقای گل لیگ یونان احتمالا در پایان فصل از این تیم المپیاکوس جدا می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم انصاری فرد که در رقابت‌های سوپر لیگ یونان با زدن ۱۵ گل در صدر بهترین گلزنان قرار دارد، در شرایط ایده آل و مطلوبی قرار گرفته و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش محسوب می شود. طبیعی است بازیکنی با شرایط وی که به احتمال زیاد از مسافران جام جهانی روسیه نیز خواهد بود مورد توجه تیم های سطح بالاتر فوتبال اروپا قرار گیرد و آینده فوتبالی کریم انصاری فر را تغییر دهد.

دو سایت یونانی از قیمت گذاری باشگاه المپیاکوس روی کریم انصاری فر و پیشنهاد تیم بوندسلیگایی به این بازیکن خبر دادند، سایت اسپورت اف‌ام یونان می نویسد: "شایعه‌ها پیرامون کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس در حال توسعه هستند اما باشگاه چیزی را تایید نمی‌کند. قیمت این ملی‌پوش ایرانی چند است؟ یکی از بهترین‌های فصل اخیر تیم المپیاکوس کریم انصاری‌فرد است که برای کسب عنوان آقای گلی سوپر لیگ یونان مبارزه می‌کند. انصاری‌فرد مهیای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم ملی فوتبال ایران می‌شود و یکی از بهترین‌ دارایی‌های فعلی باشگاه المپیاکوس است. این باشگاه روی کریم انصاری‌فرد برای فصل آینده محاسبه می‌کند و قیمت فروش احتمالی او را در صورت علاقمندی سایر تیم‌ها ۱۰ میلیون یورو تعیین کرده است.

همچنین سایت "newsbeast" یونان خبر داد: گزارش ها حاکی از آن است که کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس در تابستان پس از مسابقات جام جهانی روسیه این تیم به مقصد بوندسلیگا ترک خواهد کرد.

با توجه به عملکرد این لژیونر ایرانی و نوشته رسانه های یونان بعید به نظر نمیرسد که کریم انصاری فر یونان را به سوی لیگ سطح  بالاتری ترک کند.

کد خبر 341848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.