اکران «به‌وقت شام» و «لاتاری» در سانس‌ فوق‌العاده

دو فیلم در حال اکران در سینماهای اصفهان به سانس فوق‌العاده رسیدند.

به گزارش ایمنا، به علت استقبال مخاطبان، سانس فوق‌العاده ۳۰ دقیقه بامداد فیلم «به‌وقت شام» (ابراهیم حاتمی‌کیا) در سینما سپاهان و فیلم «لاتاری» (محمدحسین مهدویان) در سینما فلسطین برقرار شد.

«لاتاری»، سومین فیلم بلند محمدحسین مهدویان، به نویسندگی وی و ابراهیم امینی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم در اکران نوروزی امسال حضور داشت و در آن، ساعد سهیلی، هادی حجازی‌فر، حمید فرخ‌نژاد، نادر سلیمانی و جواد عزتی بازی می‌کنند.

«لاتاری» در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت و در بخش جلوه‌های ویژه بصری، کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد.

«به‌وقت شام» هم نوزدهمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا و محصول سال ۹۶ است.

این فیلم که به ماجراهای مربوط به گروهک تروریستی داعش می‌پردازد، در اکران نوروزی امسال حضور داشت و سه سیمرغ بلورین را در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن و بهترین صداگذاری سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان، بازیگران اصلی این فیلم هستند و تعدادی بازیگر ایرانی به همراه جمعی از بازیگران سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فروش هرکدام از این فیلم در کشور تاکنون از ۹ میلیارد تومان عبور کرده و هر دو فیلم، با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته‌شده‌اند.

کد خبر 341837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.