سی‌ونهمین رویداد ایده‌شو به کار خود پایان داد

سی و نهمین رویداد ایده‌شو با عنوان تجهیزات پزشکی و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ارائه ایده‌ها از سوی تیم‌های منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی و نهمین رویداد ایده‌شو شامگاه (چهارشنبه) با محوریت مهندسی بهداشت محیط، مواد زیستی، اپلیکیشن‌های سلامت، هوش مصنوعی و دارو با حضور دانشجویان فعال و خلاق ایده‌پرداز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار خود پایان داد.

در این رویداد ایده‌پردازان به مدت ۳ دقیقه فرصت داشتند تا ایده خود را در حضور جمع بیان کنند و داوران پس از ارائه ایده به امتیازبندی می‌پرداختند و دانشجویان حاضر در سالن هم به ایده‌های مطرح شده رای می‌دادند.

سی و نهمین رویداد «ایده‌شو» فناوری مواد و تجهیزات پزشکی با ۱۲ ایده تخت‌های شناوری، کنترل ویلچر الکترونیکی هوشمند مبتنی بر سیگنال الکتروانسفالوگرام، درمان بیماری پارکینسون با استفاده از فیلتر الگوهای نوسانی سلولهای عصبی، ورود سوزن به کمک ربات مبتنی بر تصاویر پزشکی، تولید نسل جدید ماتریکس‌های استخوانی در درمان شکستگی‌های استخوانی، اپلیکیشن تغییرات زیبایی صورت و بدن مخصوص خانم‌ها و آقایان، چشم صوتی، تنظیم کننده الکتریکی دریچه کاردیای معده، ارتز مگنتی هوشمند پا، جعبه دارویی هوشمند، ماساژور چشم گیاهی مغناطیسی و ویبریل سیلیکونی مغناطیسی در حضور داوران و دانشجویان ایده‌پرداز مطرح شد.

در این رویداد سه ایده‌ از ۱۲ ایده‌پردازان پس از جمع‌بندی نظرات داوران و رای‌گیری حاضرین در همایش مقام‌های اول تا سوم، سی و نهمین رویداد ایده‌شو را کسب کردند.

در پایان با اهدای جوایز و لوح‌های یادبود ازایده‌های برتر و داوران سی و نهمین رویداد ایده‌شو تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 341814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.