"اسکیل آپ" و افزایش دانش و مهارت متخصصان

مسوول برگزاری رویداد" اسکیل‌آپ" گفت:این رویداد در روزهای پایانی هر ماه برگزار می‌شود و در تلاش است تا با انتقال تجربیات مختلف سطح دانش متخصصان بخش فنی را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکرم ربیع امروز(چهارشنبه) در هشتمین رویداد " اسکیل آپ" که در محل شتاب‌دهنده اکسل برگزار شد با بیان اینکه اسکیل آپ رویدادی تخصصی در حوزه IT  و فناوری است، افزود: این رویداد در راستای افزایش دانش و مهارت متخصصان و همچنین  ایجاد بستری مناسب برای هم‌افزایی و کمک به رشد این زیست بوم، طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این رویداد در آخر هر ماه در محل شتاب‌دهنده اکسل اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جلسات به بررسی اخبار و مباحث روز فناوری پرداخته، سپس اطلاعات جذاب پیرامون موضوعی تخصصی و از پیش تعیین شده ارایه شده و درانتها فرصتی مناسب برای انتقال تجربه، مشاوره، بحث و گفتگو و شبکه سازی ایجاد می‌شود.
مسوول برگزاری رویداد اسکیل آپ ادامه داد: این رویداد علاوه بر انسجام جامعه فنی از جمله متخصصان برنامه نویسی، شبکه، داده‌کاوی و ...، می تواند چراغ راهی برای علاقه‌مندان تازه وارد به این عرصه واقع شود.

مسوول برگزاری رویداد اسکیل آپ در مورد اهداف این رویداد، گفت: افزایش سطح علمی و فنی علاقه‌مندان و کارشناسان حوزه آی‌تی، ایجاد مرجعی برای دسترسی مدیران و فعالان صنعت نرم افزار به متخصصان و کارشناسان حوزه آی تی، راهنمایی و خط دهی به نیروی تازه کار برای پیدا کردن مسیر درست و ترویج فرهنگ اشتراک‌گذاری دانش از اهداف این رویداد است.

وی با اشاره به اینکه این هشتمین رویدادی است که در این مکان برگزار می‌شود، افزود: به طور مثال در دور همی ششم که بهمن سال گذشته برگزار شد میزبان علی شیروانی و مصطفی سیدی بودیم که در مورد دو آسیب‌پذیری پر سرو صدا در دنیای فناوری به نام GraphQL و Spector ana Meltdownدر اختیار شرکت کنندگان قرار دارد، در رویداد هفتم نیز میزبان دو سخنران محمدصالح محمدی که در زمینه لینوکس و تاریخچه آن و مسعود کاویانی بودیم، امروز نیز پای صحبت‌های حسن نصر نشستیم که در زمینه مقدمه‌ای بر پلتفرم جست‌وجوی Apache Solar صحبت می‌کنند.

ربیع ادامه داد: حسن نصر کارشناس ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی شریف است و از سابقه‌ چندین سال توسعه زیرساخت و مدیریت پروژه در شرکت ایده گستر پویش‌گر و همچنین پژوهشکده سامانه‌های هوشمند و کاربردی دانشگاه تهران برخوردار است. هم اکنون نیز به عنوان مدیر فنی در شرکت توسعه راهکارهای هوشمند رستگار (رستک) مشغول به فعالیت است.
 

کد خبر 341799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.