اختصاص ۵۳۰ میلیارد ریال برای احداث رینگ حفاظتی شهر

شهردار اصفهان از اختصاص ۵۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح رینگ حفاظتی شهر خبر داد و گفت: برای آزادسازی طرح تقاطع غیر همسطح کارخانه قند در مسیر رینگ حفاظتی، توافقاتی با بنیاد مستضعفان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز ( چهارشنبه) در جلسه سیاست‌گذاری پروژه‌های سال جاری و رینگ چهارم حفاظتی شهر اظهار کرد: در جلسه امروز اجرای طرح تقاطع غیر همسطح قند و پل شهید اردستانی به عنوان بخشی از رینگ حفاظتی چهارم شهر بررسی شد.

 وی از اختصاص ۵۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح رینگ حفاظتی چهارم در سال جاری خبر داد و افزود: اجرای طرح تقاطع غیر همسطح کارخانه قند دو سال زمان‌بر است و برای آزادسازی این پروژه مذاکرات و توافقاتی با بنیاد مستضعفان انجام‌شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند و پل شهید اردستانی در ورودی شهر اصفهان قرار دارند و لازم است نماد و المان‌هایی در طراحی این دو پروژه استفاده شود که هویت اصفهان را در ذهن افرادی که به شهر وارد می‌شوند تداعی کند.

نوروزی با تأکید بر لزوم رفع موانع قانونی ادامه بلوار فرزانگان، گفت: به‌زودی تصمیم‌گیری لازم در این خصوص و در جهت مصلحت شهر اتخاذ می‌شود.

به گزارش ایمنا، اجرای رینگ حفاظتی شهر یا رینگ چهارم، به طول ۷۸ کیلومتر نیز به‌عنوان محور مواصلاتی شهری و برون‌شهری در دستور کار مدیریت شهری است که حدود ۴۵ کیلومتر از این رینگ در محدوده شهر اصفهان و مابقی در شهرهای اطراف ازجمله خورزوق ، شهر ابریشم ، درچه، خمینی‌شهر، دولت‌آباد و برخی نقاط دیگر قرار دارد.

کد خبر 341756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.