رهبر انقلاب و اسحاق جهانگیری کانال تلگرام خود را غیر فعال کردند

بعد از هفته ها بحث و جدل پیرامون درستی یا نادرستی ادامه فعالیت پیام رسان تلگرام در ایران و البته موضع برخی مقامات کشوری در رابطه با فیلتر این پیام رسان، برخی از مقامات مهم کشوری نیز روند خروج از تلگرام را کلید زدند. 

به گزارش ایمنا، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) به عنوان پایگاه بالاترین مقام سیاسی و مذهبی کشور، اعلام کرد: « در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام، فعالیت خود را در این پیام‌رسان، از این لحظه متوقف می‌کند».

این اقدام KHAMENEI.IR که پیش از شروع برنامه‌ی رسمی نهادهای کشور در توقف استفاده از تلگرام انجام می‌شود، برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌رسان‌های غیرایرانی است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور نیز از دیگر مقامات دولتی بود که خروج خود از این پیام رسان را اعلام کرد. در کانال تلگرامی اسحاق جهانگیری آمده است: در چارچوب قوانین و مقررات کشور، از امروز در کانال تلگرامی معاون اول رییس جمهور مطلبی منتشر نخواهد شد و از این پس انتشار اخبار برنامه های ایشان از طریق پیام رسان های داخلی صورت می گیرد که آدرس این صفحات به زودی اعلام خواهد شد.

خروج جهانگیری از تلگرام

کد خبر 341750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.