هیچ کس حق دخالت در برنامه های نظامی ایران را ندارد

امام جمعه اصفهان گفت: امروز در دنیا ، کسانی هستند که همچون گاو شاخ دارند، اما عقل ندارند؛ بنابراین ما نیز در حد توان خود مسلح بوده و هیچ قدرتی نیز نمی تواند در فعالیت نظامی ما همچون برد موشک های ما دخالت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم رژه روز ارتش ضمن تبریک روز ارتش اظهار کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) ارتش باید ارتش اسلام خوانده شود و نام مقدس اسلام را زنده نگه دارد؛ همانطور که در جنگ تحمیلی نیز به خوبی در این راه تلاش کرد و مردانگی خود را نشان داد.

وی ادامه داد: متأسفانه کسانی امروز هستند که ادعای بزرگی و مردانگی دارند، اما به بهانه‌های واهی همچون گرگانی بی رحم به مردمان بی گناه حمله می کنند؛ به طوری که در روزهای اخیر آمریکا و انگلیس به بهانه اینکه مواد شیمیایی در سوریه وجود دارد، بیش از صد موشک به این کشور پرتاب کرد.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: درحالی که قدرت و مردانگی این است که در مقابل مردان ما بایستید؛ هشت سال  در مقابل ما ایستادید و پوزه شما به خاک مالیده شد، امروز نیز بر اساس آیات قرآن هرکسی از ما کمک بخواهد به سوی آنها می رویم.

وی افزود: در دنیا امروز، کسانی وجود دارند که همچون گاو شاخ دارند، اما عقل ندارند؛ بنابراین ما نیز در حد توان خود مسلح بوده و هیچ قدرتی نیز نمی تواند در فعالیت نظامی ما همچون برد موشک های ما دخالت کند.

طباطبایی نژاد گفت: اسلام هیچ جنگی را برای گسترش سرزمین قبول نداشته و اقدامات نظامی در اسلام جنبه دفاعی و حمایت از مظلوم دارد؛ بنابراین طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام علی(ع) هرکجا که مظلومی باشد از آن دفاع خواهیم کرد.

وی ضمن یادآوری به شهادت رسیدن مرزبانان در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: طبق روایاتی از پیامبر، دو چشم غضب الهی را نمی بیند چشمی که به  مرزهای حکومت الهی دوخته شده و چشمی که از خوف خدا گریه می کند و در روایت دیگری فرموده اند؛ هر پرونده ای بسته می شود جز پرونده مرزبانی که به شهادت می رسد که روز به روز این پرونده بزرگ تر خواهد شد. بنابراین یک روز شب زنده داری در راه خدا برای یک انسان مسلمان از همه آنچه که در دنیا وجود دارد بالاتر است.

کد خبر 341723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.