۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
توزیع ۱۵۰ تُن برنج در بازار لنجان

لنجان-رییس اداره تعاون و روستایی شهرستان لنجان گفت: ۱۵۰ تُن برنج به ارزش پنج میلیارد ریال با هدف تنظیم بازار و تعادل قیمت در بازار شهرستان لنجان با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سروش سهل الدین در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: یکی از سیاست ها و استراتژی هایی که می تواند نقش مهمی را در تنظیم بازار مجموعه داشته باشد توزیع کالاهای مصرفی با قیمت مصوب دولتی است.

وی افزود: توزیع کالاهای مصرفی همچون برنج، روغن و ... با قیمت مصوب دولتی با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده، تولید کننده و توزیع کنندگان انجام می گیرد و همواره مورد استقبال مردم نیز بوده است.

رییس اداره تعاون و روستایی شهرستان لنجان تصریح کرد: بر همین اساس ۱۵۰ تُن برنج به ارزش پنج میلیارد ریال با هدف تنظیم بازار و تعادل قیمت در بازار شهرستان لنجان با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

وی با اشاره به نحوه توزیع برنج با قیمت مصوب دولتی ادامه داد: برنج وارد شده در فروشگاه های شهرستان لنجان تحت نظارت مستقیم اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات این شهرستان، با برچسب قیمت به صورت مصوب دولتی و عادلانه توزیع می شود.

سهل الدین یادآور شد: اسفند ماه سال گذشته نیز بالغ بر ۹۱ تن میوه شب عید، هشت تن مرغ و هشت تن حبوبات در شهرستان لنجان توزیع شد تا نیاز شهروندان به میوه شب عید با قیمت مناسب انجام گرفته باشد.

کد خبر 341690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.